Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 8176
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 27 ژانویه 2020 - 20:06 |

آمریکا به سرنگونی هواپیمایش در افغانستان اذعان کرد

آمریکا به سرنگونی هواپیمایش در افغانستان اذعان کرد مسئولان آمریکایی پس از 8 ساعت از سرنگونی هواپیمای نظامی این کشور در افغانستان بالاخره اعلام کردند هواپیمایی که امروز دوشنبه ساقط شد نظامی و متعلق به آمریکا است. به گزارش مشهدنیوز، به نقل از رویترز، مسئولان آمریکایی اعلام کردند هواپیمایی که امروز در افغانستان ساقط شد نظامی […]

آمریکا به سرنگونی هواپیمایش در افغانستان اذعان کرد

مسئولان آمریکایی پس از 8 ساعت از سرنگونی هواپیمای نظامی این کشور در افغانستان بالاخره اعلام کردند هواپیمایی که امروز دوشنبه ساقط شد نظامی و متعلق به آمریکا است.

به گزارش مشهدنیوز، به نقل از رویترز، مسئولان آمریکایی اعلام کردند هواپیمایی که امروز در افغانستان ساقط شد نظامی “کوچک” و متعلق به آمریکا است.

یک مقام نظامی آمریکا هم که نخواست نامش فاش شود، به فامس نیوز گفته که هواپیمای “سانحه دیده” در ولایت غزنی افغانستان یک Bombardier  E11-A بوده که کمتر از پنج نفر سرنشین داشته است.

طالبان افغانستان در بیانیه‌ای رسما مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرد این هواپیما جاسوسی بوده و تمامی سرنشینانش که برخی افسران عالی رتبه ارتش آمریکا بودند کشته شدند.

علاوه بر این یک خبرنگار افغانستانی اعلام کرد که یک بالگرد نظامی آمریکایی نیز در مرکز ولایت پکتیکای افغانستان ساقط شده و همه سرنشینان آن  کشته شده‌اند. طالبان مسئولیت این اقدام را نیز بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.