Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 8228
  پرینتخانه » موسیقی تاریخ انتشار : 29 ژانویه 2020 - 13:21 |
پزشک معالج خسرو آواز ایران

اوضاع جسمانی خوبی استاد شجریان خوب است

پزشک معالج خسرو آواز ایران اوضاع جسمانی خوبی استاد شجریان خوب است از روز گذشته خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه استاد محمدرضا شجریان از بیمارستان مرخص شده اما گزارش ها حاکی از آن است که گویا او همچنان در بیمارستان بستری است. به گزارش مشهدنیوز، پس از آنکه در روزهای گذشته اعلام شد استاد آواز […]

اوضاع جسمانی خوبی استاد شجریان خوب است

پزشک معالج خسرو آواز ایران

اوضاع جسمانی خوبی استاد شجریان خوب است

از روز گذشته خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه استاد محمدرضا شجریان از بیمارستان مرخص شده اما گزارش ها حاکی از آن است که گویا او همچنان در بیمارستان بستری است.

به گزارش مشهدنیوز، پس از آنکه در روزهای گذشته اعلام شد استاد آواز ایرانی در بیمارستانی در تهران بستری شده و خبرهای بعضا متناقضی هم درباره‌ی وضعیت سلامت و پزشکی ایشان منتشر شد، از روز گذشته رسانه‌های مختلفی از مرخصی و عزیمت وی به منزل خبر دادند اما حسن عباسی ـ دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی استاد محمدرضا شجریان اعلام کرد که استاد شجریان همچنان در بیمارستان بستری است، البته در اوضاع جسمانی خوبی قرار دارد.

عباسی همچنین صبح چهارشنبه ـ نهم بهمن ماه اعلام کرد: من در حال حرکت به سمت بیمارستان هستم. استاد در وضعیت جسمانی خوب و بهتری قرار دارد. قرار است با پزشکان دیگر استاد درباره بررسی وضعیت ایشان و ترخیص در امروز، صحبت کنیم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.