۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 9492
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 می 2020 - 18:28 |

توضیحات وزیر ورزش درباره زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال

توضیحات وزیر ورزش درباره زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال وزیر ورزش و جوانان شرایط و زمان برگزاری مسابقات فوتبال را در روزهای کرونایی اعلام کرد. به گزارش مشهدنیوز،  مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، درباره شرایط و زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به وجود ویروس کرونا گفت: تقریبا مسابقات […]

توضیحات وزیر ورزش درباره زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال

توضیحات وزیر ورزش درباره زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال

وزیر ورزش و جوانان شرایط و زمان برگزاری مسابقات فوتبال را در روزهای کرونایی اعلام کرد.

به گزارش مشهدنیوز،  مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، درباره شرایط و زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به وجود ویروس کرونا گفت: تقریبا مسابقات به مدت شش هفته و هر پنج روز یک بار می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: به طور حتمی مسابقات بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارتی برگزار می‌شود. اگر خدای نکرده در حدود ۲۰ تا ۲۵ خرداد مشکلی وجود داشته باشد، برنامه لیگ برتر را دوباره متوقف می‌کنیم.

با توجه به اظهارات ریاست جمهور و وزیر ورزش، به نظر می‌رسد پس از برگزاری سه هفته تمرین آماده‌سازی توسط تیم‌ها از اوایل خرداد، مسابقات لیگ برتر در حدود ۲۶ خرداد برگزار شود.

 

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.