Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 7807
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2020 - 13:51 |
انصاری‌فرد اعلام کرد:

جدایی رسمی کالدرون از پرسپولیس/ معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه

انصاری‌فرد اعلام کرد: جدایی رسمی کالدرون از پرسپولیس/ معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که توانسته بود این تیم را قهرمان نیم‌فصل لیگ نوزدهم کند، رسما از این تیم جدا شد و جانشین او تا روز دوشنبه معرفی خواهد شد. به گزارش مشهدنیوز، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در […]

جدایی رسمی کالدرون از پرسپولیس/ معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که توانسته بود این تیم را قهرمان نیم‌فصل لیگ نوزدهم کند، رسما از این تیم جدا شد و جانشین او تا روز دوشنبه معرفی خواهد شد.

به گزارش مشهدنیوز، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص جدایی قطعی گابریل کالدرون از این تیم گفت: با منتفی‌شدن بازگشت آقای کالدرون تلاشمان این است که تا امروز یا دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم و حداقل ۲ بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد.

وی افزود: در نامه‌ای که هیئت مدیره و مدیرعامل همراه با در نظر گرفتن شرایط مالی عالی برای آقای کالدرون ارسال کردند، از وی خواسته شد پاسخ خود را تا پایان دهم  ژانویه به باشگاه اعلام کند که چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است.‌ ما می‌خواستیم این موضوع را همزمان با معرفی سرمربی جدید اعلام  کنیم‌ اما برای توافق با گزینه‌های سرمربیگری نیاز به زمان بیشتری است.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: ما تا آنجا که مقدور باشد مذاکراتی که طی این مدت بین طرفین (هیات مدیره و مدیرعامل با کالدرون ) صورت گرفته را برای اطلاع هواداران تشریح می‌کنیم. البته قدر زحماتی که آقای کالدرون متحمل شدند را می‌دانیم اما مسائلی هست که باید بازگو شود تا هواداران که دانستن بسیاری از اتفاقات حق آنهاست، مطلع شوند و بعد از شفاف‌سازی قضاوت کنند.

انصاری‌فرد گفت: فقط می‌توانم‌ بگویم ایشان بعد از طی نزدیک ده روز و تحقق برخی خواسته‌هایشان از جمله پرداخت باقیمانده قسط اول و جلب رضایت بازیکنان از نظر مالی نسبت به بازگشت اقدامی نکردند. با این وجود چهارشنبه‌شب بعد از جلسه بنده و هیات‌مدیره با مدیر برنامه‌های کالدرون نامه‌ای برایشان ارسال شد که حاوی نکات‌ مهمی از جمله در نظر گرفتن‌ شرایط مالی ویژه برای ایشان بود اما با این وجود پنجشنبه ایشان‌ خواسته‌هایی مالی و غیر مالی مطرح کردند که برخی‌شان بسیار عجیب، غیرقابل باور و بسیار فراتر از اخبار منتشره بود.

وی اظهار کرد: با این وجود باشگاه باز هم پیشنهادات مالی ویژه‌ای به ایشان داد اما شنبه خبری از پاسخ وی نشد کما اینکه در طول این مدت به هیج نکته‌ای درباره نقل و انتقالات و گزینه‌های خارجی یا آلترناتیو ایرانی پاسخ ندادند. درباره مذاکراتی که از زمان بازگشت آقای کالدرون به آرژانتین تاکنون انجام‌ شد، هر آنچه که اتفاق افتاده با رعایت مسائل حرفه‌ای بیان خواهد شد. چیزی برای پنهان‌کردن نداریم و برخی از مسائل که قابل بازگویی باشد را بیان می ‌کنیم تا هواداران در جریان واقعیت‌ها قرار گیرند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما شفاف‌سازی خواهیم کرد و مستندا نکاتی را می‌گوییم مبنی بر اینکه چقدر امتیاز داده شد تا ایشان‌ برگردند اما خبری نشد. منتظر شفاف‌سازی همراه با مستندات باشید و بعد قضاوت کنید.

انصاری‌فرد درباره جانشین سرمربی آرژانتینی نیز توضیح داد: مذاکراتی با دو سه گزینه‌ خوب سرمربیگری داشته‌ایم و امیدواریم تا شامگاه یکشنبه یا روز دوشنبه همه چیز مشخص شود. درباره جذب بازیکن هم باید بگویم که با برخی بازیکنان مذاکراتی داشته‌ایم و همه جوانب را برای جذب بازیکن بررسی کرده و مذاکرات اولیه را انجام داده‌ایم. با برخی گزینه‌های سرمربیگری هم  در این زمینه مشورت کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: هواداران نگران نباشند و در عین حال بدانند که با انبوهی از مشکلات مواجهیم اما تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم تا در دو روز آینده بتوانیم برای تقویت تیم بهترین اتفاقات رقم بخورد. امروز در این رابطه بیشتر با هواداران صحبت خواهیم کرد و مسائل مربوط به آقای کالدرون را تشریح خواهیم کرد. ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید و پیش نیاورند در انتخاب سرمربی و بازیکنان خبرهای مهم و خوبی را به هواداران می‌دهیم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.