Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 9587
  پرینتخانه » تیتر یک, دولت تاریخ انتشار : 13 ژوئن 2020 - 11:13 |
جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

روحانی: تولیدات کشور افزایش یافته و ارزآوری بهتر شده است

جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا روحانی: تولیدات کشور افزایش یافته و ارزآوری بهتر شده است رئیس جمهور گفت: تولیدات کشور 10 تا 12 درصد افزایش یافته و صادرات هم در مسیر خوبی قرار گرفته و شرایط بانک مرکزی و ارزآوری بهتر شده است. به گزارش مشهدنیوز، حجت الاسلام و الملسمین حسن روحانی در جلسه امروز ستاد […]

روحانی: تولیدات کشور افزایش یافته و ارزآوری بهتر شده است

جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

روحانی: تولیدات کشور افزایش یافته و ارزآوری بهتر شده است

رئیس جمهور گفت: تولیدات کشور 10 تا 12 درصد افزایش یافته و صادرات هم در مسیر خوبی قرار گرفته و شرایط بانک مرکزی و ارزآوری بهتر شده است.

به گزارش مشهدنیوز، حجت الاسلام و الملسمین حسن روحانی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: در فروردین و اردیبهشت امسال تولیدات ما در بیشتر زمینه‌ها افزایش یافته است، البته در گردشگری، حمل و نقل و صنعت هوانوردی شرایط فرق می‌کند با این حال در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت تولیدات ما در فرودرین و اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال 98، 10 تا 12 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: صادرات هم در مسیر خوبی قرار گرفته است، در اسفند سال گذشته و فروردین و اردیبهشت امسال مرزها بسته بود اما در خرداد بسیاری از مرزها باز شد و صادرات غیر نفتی افزایش یافته و اکنون شرایط بانک مرکزی و ارز آوری بهتر شده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.