Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 6638
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2019 - 10:51 |

قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا 2020 انجام شد

قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا 2020 انجام شد قرعه‌کشی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2020 انجام شد و 12 تیم حاضر در مرحله گروهی رقابتها در دو گروه که تحت عنوان منطقه جنوبی و منطقه شمالی عنوان شده تقسیم شدند. به گزارش مشهدنیوز، قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2020 معتبرترین رقابتهای ملی فوتبال در آمریکای جنوبی انجام شد. 12 تیم […]

قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا 2020 انجام شد

قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا 2020 انجام شد

قرعه‌کشی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2020 انجام شد و 12 تیم حاضر در مرحله گروهی رقابتها در دو گروه که تحت عنوان منطقه جنوبی و منطقه شمالی عنوان شده تقسیم شدند.

به گزارش مشهدنیوز، قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2020 معتبرترین رقابتهای ملی فوتبال در آمریکای جنوبی انجام شد. 12 تیم حاضر در این مرحله در دو گروه تقسیم شدند. این دو گروه که تحت عنوان منطقه شمالی و منطقه جنوبی تقسیم شده‌اند شامل دو تیم آسیایی قطر و استرالیا که قرار است در این تورنمنت شرکت داشته باشند هم می‌شود.

 

در گروه A که به عنوان منطقه جنوبی نامگذاری شده آرژانتین مهمترین تیم این گروه است. یکی از تیمهای آسیایی شرکت کننده در این رقابتها، استرالیا در این گروه قرار دارد. اروگوئه دیگر تیم سرشناس این گروه است و استرالیایی‌ها باید در این مرحله با ستاره‌هایی مثل لیونل مسی، سوارز و کاوانی رقابت کنند. شیلی تیمی که در کوپا آمه‌ریکا همیشه حرفهای زیادی برای گفتن دارد و همینطور بولیوی و پاراگوئه از دیگر تیمهای این گروه هستند.

برزیل به عنوان قدرتمندترین تیم گروه B در این گروه با کلمبیای کارلوس کی‌روش و همچنین قطر، قهرمان آسیا رقابت خواهد کرد. ونزوئلا، اکوادور و پرو دیگر تیمهای حاضر در این گروه هستند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.