۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 9280
  پرینتخانه » استان ها, تیتر یک تاریخ انتشار : 04 آوریل 2020 - 21:51 |
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

مهار موج سنگین کرونا در گیلان/ بستری 400 بیمار

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد مهار موج سنگین کرونا در گیلان/ بستری 400 بیمار به گزارش مشهدنیوز  /گیلان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به مهار موج سنگین اولیه کرونا در استان، گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از هم استانی ها در بیمارستان های سراسر استان بستری هستند و روزانه ۱۰ ها مورد جدید […]

مهار موج سنگین کرونا در گیلان/ بستری 400 بیمار

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

مهار موج سنگین کرونا در گیلان/ بستری 400 بیمار

به گزارش مشهدنیوز  /گیلان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به مهار موج سنگین اولیه کرونا در استان، گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از هم استانی ها در بیمارستان های سراسر استان بستری هستند و روزانه ۱۰ ها مورد جدید بستری می شود.

به گزارش مشهدنیوز  محمدرضا نقی پور ، از مدیریت خوب و کنترل نسبی اپیدمی کرونایی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه ما توانستیم موج سنگین اولیه کرونا را تا حدی مهار کنیم، اما این موضوع نشان دهنده اتمام کار نیست.

وی با بیان اینکه کماکان در بستر یک اپیدمی جهانی در حال حرکت هستیم، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از هم استانی ها در بیمارستان های سراسر استان بستری هستند و روزانه ۱۰ ها مورد جدید بستری می شود؛ البته به همین نسبت خروجی از بیمارستان داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر لزوم تداوم اقدامات پیشگیرانه به منظور مهار کامل اپیدمی کرونا، یادآور شد: اگر طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود، شیب ابتلا به کرونا شدیدتر خواهد شد و بیماران چندین برابر می شوند.

نقی پور خاطرنشان کرد: اگرچه استان گیلان موج سنگین اولیه کرونا را پشت سر گذاشته است، اما خطر اوج گرفتن دوباره آن همچنان وجود دارد لذا مردم گیلان برای سلامت کامل خود و دیگران باید فاصله گذاری اجتماعی، ماندن در خانه، خودداری از حضور غیرضروری در اماکن عمومی و تجمعات و… را رعایت کنند.

انتهای پیام ///

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.