Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 9015
  پرینتخانه » حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 16 مارس 2020 - 17:19 |

پشت پرده کلیپ بادمجان / دستگیری ۵ سازنده

پشت پرده کلیپ بادمجان / دستگیری ۵ سازنده رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری سازندگان ویدیوی بارش بادمجان در پایتخت خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، سردار علی ذوالقدر با اشاره به انتشار ویدیو بارش بادمجان در پایتخت که روز گذشته در فضای توئیتر و اینستاگرام منتشر شده و خیلی زود فراگیر شد، گفت: به دنبال رویت […]

پشت پرده کلیپ بادمجان / دستگیری ۵ سازنده

پشت پرده کلیپ بادمجان / دستگیری ۵ سازنده

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری سازندگان ویدیوی بارش بادمجان در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، سردار علی ذوالقدر با اشاره به انتشار ویدیو بارش بادمجان در پایتخت که روز گذشته در فضای توئیتر و اینستاگرام منتشر شده و خیلی زود فراگیر شد، گفت: به دنبال رویت این ویدیو عوامل پلیس امنیت رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و با انجام اقدامات پلیسی سازندگان این ویدئو را شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی این افراد که پنج نفر بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌ها گفتند که دانشجو هستند و برای تمرین جلوه‌های ویژه دست به اجرای این طرح زده و آن را در گروه متعلق به خودشان بارگذاری کرده‌اند و به شکل اتفاقی در فضای مجازی منتشر شده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اعضای گروه خود را متعلق به هیچ جریان و جناحی نبودند، گفت: پرونده این افراد برای ادامه روند رسیدگی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.