۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 9408
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 07 می 2020 - 0:20 |

گمانه‌زنی درباره اینکه کیم جونگ اون بدل دارد

گمانه‌زنی درباره اینکه کیم جونگ اون بدل دارد پس از چند هفته گمانه‌زنی درباره وضعیت سلامت رهبر کره شمالی، مشاهده شدن مجدد وی در انظار عمومی در حالیکه صحیح و سالم است، گمانه‌زنی درباره اینکه او بدل دارد را افزایش داده است. به گزارش مشهدنیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با انتشار تصاویری از کیم جونگ […]

گمانه‌زنی درباره اینکه کیم جونگ اون بدل دارد

گمانه‌زنی درباره اینکه کیم جونگ اون بدل دارد

پس از چند هفته گمانه‌زنی درباره وضعیت سلامت رهبر کره شمالی، مشاهده شدن مجدد وی در انظار عمومی در حالیکه صحیح و سالم است، گمانه‌زنی درباره اینکه او بدل دارد را افزایش داده است.

به گزارش مشهدنیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با انتشار تصاویری از کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در مراسم گشایش یک کارخانه تولید کود در اول مه، تئوری‌های جدید توطئه مطرح شدند مبنی بر اینکه فردی که در تصاویر نشان داده شده، بدل اوست.

61629554

در پی حضور مجدد رهبر کره شمالی در انظار عمومی، این گمانه‌زنی مطرح شد که وی از بدل استفاده می‌کند، چون مقایسه تصاویر جدید و قدیم او ظاهرا بیانگر این گمانه هستند آن مرد در تصویر همان کیم جونگ اون نیست.

61629555

مطالب زیادی در توئیتر مبنی بر این ادعا منتشر شد که فردی که در تصویر است مردی با جراحی پلاستیک است، درحالیکه روزنامه اینترنشنال بیزینس نوشت، این حقیقت وجود دارد که کیم جونگ اون بدل‌هایی دارد و حتی با آنها به مسافرت می‌رود تا از خطر ترور در امان بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.