۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 12959
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 15 ژوئن 2021 - 14:43 |
مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور افزایش یافت و به ۸۲ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ کرونا جان ۱۳۴ بیمار دیگر را گرفت

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (سه شنبه، ۲۵ خرداد) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۹ […]

آخرین آمار کرونا در ایران؛ کرونا جان ۱۳۴ بیمار دیگر را گرفت

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (سه شنبه، ۲۵ خرداد) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون ۶۸۳ هزار و ۲۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۱ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۷۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۴ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۶۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۶۹ هزار و ۹۸۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند. براین اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۵۲ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در شرایط قرمز، ۲۰۸ شهر در شرایط نارنجی، ۲۲۷ شهر در شرایط زرد قرار دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.