۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 1632
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصاد کلان تاریخ انتشار : 26 دسامبر 2018 - 21:18 |

آخرین نرخ‌ها از بازار طلا، سکه و ارز

سکه تمام که تا بعدازظهر امروز افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرده بود، از بعدازظهر کاهشی و به روز گذشته نزدیک شد. اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۵۰۰ تومان افزایش یافت و نرخ دیگر ارزها در بازار نیز افزایش را تجربه کرد. به گزارش مشهدنیوز،  صبح امروز بازار طلا و سکه […]

آخرین نرخ‌ها از بازار طلا، سکه و ارز

سکه تمام که تا بعدازظهر امروز افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرده بود، از بعدازظهر کاهشی و به روز گذشته نزدیک شد. اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۵۰۰ تومان افزایش یافت و نرخ دیگر ارزها در بازار نیز افزایش را تجربه کرد.

به گزارش مشهدنیوز،  صبح امروز بازار طلا و سکه با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شد؛ به گونه‌ای که هر گرم طلا تا ۳۶۴ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی تا سه میلیون و ۹۴۰ هزار تومان پیش رفت. اما از بعدازظهر روند کاهشی به خود گرفت و تقریبا نرخ‌ها به روز گذشته نزدیک شد.

در لحظه ارسال این گزارش قیمت سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز) و قیمت سه تمام بهار طرح قدیم سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز) است.

نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان بیشتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) و سکه یک گرمی ۶۶۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان بیشتر از دیروزر) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان ( ۲۰۰ تومان بیشتر از دیروز) در طلافروشی‌ها خرید و فروش می‌شود.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۷۳ دلار و ۹۰ سنت (چهار دلار گران‌تر از دیروز) است.

و اما در بازار ارز امروز قیمت‌ها افزایشی بود؛ به گونه‌ای که بانک‌ها امروز نرخ خرید دلار آمریکا را ۵۰۰ تومان افزایش دادند و به ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان رساندند. در صورتیکه این قیمت روز گذشته ۱۰ هزار و ۳۰۱ تومان بود.

بانک‌ها همچنین نرخ خرید سایر ارزها را نیز امروز افزایش دادند؛ به طوریکه هر یورو امروز با نرخ ۱۲ هزار و ۳۲۰ تومان و هر پوند با قیمت ۱۳ هزار و ۷۱۷ تومان خریداری شد.

بانک‌های عامل ارز مسافرتی را نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت کردند که این نرخ امروز ۱۲ هزار و ۴۳۲ تومان بود که با درنظر گرفتن کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۲ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها
, ,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.