۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 8743
  پرینتخانه » تیتر یک, سلامت, نظامی تاریخ انتشار : 24 فوریه 2020 - 18:32 |
یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد

اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با کرونا در مراکز نظامی

یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با کرونا در مراکز نظامی یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح از اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز نظامی و مجموعه های تابعه این ستاد خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، یک منبع […]

اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با کرونا در مراکز نظامی

یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد

اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با کرونا در مراکز نظامی

یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح از اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز نظامی و مجموعه های تابعه این ستاد خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح درباره وضعیت مراکز نظامی سراسر کشور و تدابیر نیروهای مسلح در خصوص پیشگیری از ابتلای سربازان و کارکنان نیروهای مسلح به ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس ابلاغ اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح به تمام مراکز نظامی و تابعه این ستاد تدابیر لازم در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی گفت: پایش سلامتی سربازان و کارکنان نیروهای مسلح روزانه انجام می‌شود و موارد مشکوکی که حتی دارای علائم سرماخوردگی ساده باشد، جدا سازی شده و مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دبیر: مصطفی مُکاری

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.