۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 7893
  پرینتخانه » شهری تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2020 - 23:11 |
مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران:

احتمالا گوگرد منشاء بوی نامطبوع تهران است

مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران: احتمالا گوگرد منشاء بوی نامطبوع تهران است مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع امروز تهران گفت: احتمالا گوگرد منشاء این بوی نامطبوع است. به گزارش مشهدنیوز شینا انصاری با اشاره به اخذ گزارش‌هایی در خصوص انتشار دوباره بوی نامطبوع در برخی از مناطق تهران، […]

احتمالا گوگرد منشاء بوی نامطبوع تهران است

مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران:

احتمالا گوگرد منشاء بوی نامطبوع تهران است

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع امروز تهران گفت: احتمالا گوگرد منشاء این بوی نامطبوع است.

به گزارش مشهدنیوز شینا انصاری با اشاره به اخذ گزارش‌هایی در خصوص انتشار دوباره بوی نامطبوع در برخی از مناطق تهران، گفت:خوشبختانه دستگاه‌های پایش گازها در اختیار ما قرار گرفته است. بر همین اساس امروز پس از اخذ گزارش‌های انتشار بوی نامطبوع دو تیم در مناطق ۶ و ۷ مشغول نمونه‌برداری هستند البته این نمونه برداری‌ها در مناطق مختلف امروز انجام خواهد شد تا بتوانیم به نتیجه قطعی در خصوص کانون و منشاء این بوی نامطبوع برسیم.

وی تاکید کرد:‌ احتمالا منشاء این بوی نامطبوع گوگرد است اما پس از نمونه برداری‌ها و بررسی‌های لازم نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.