Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 9022
  پرینتخانه » سلامت تاریخ انتشار : 16 مارس 2020 - 17:23 |

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مردم در خصوص کرونا

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مردم در خصوص کرونا طرح مشاوره تلفنی رایگان برای مقابله با اضطراب ناشی از ویروس کرونا به همت جمعی از اساتید گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی، فارغ التحصیلان این رشته و با نظارت انجمن مشاوره ای ایران شروع به کار کرد. به گزارش مشهدنیوز به نقل از انجمن مشاوره ایران، با […]

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مردم در خصوص کرونا

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مردم در خصوص کرونا

طرح مشاوره تلفنی رایگان برای مقابله با اضطراب ناشی از ویروس کرونا به همت جمعی از اساتید گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی، فارغ التحصیلان این رشته و با نظارت انجمن مشاوره ای ایران شروع به کار کرد.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از انجمن مشاوره ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی های روزافزونی که در خصوص گسترش این بیماری به وجود آمده است، جمعی از متخصصان آموزش دیده با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری، بر آن شده اند تا با ارائه خدمات حرفه ای مشاوره به شکل داوطلبانه و رایگان، به یاری مردم بشتابند. در این طرح که به سرپرستی و نظارت اساتید گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر کیومرث فرحبخش، دکتر معصومه اسمعیلی، دکتر حسین سلیمی بجستانی، دکتر سمیه کاظمیان و دکتر جواد خدادادی انجام می شود، بیش از 150 مشاور آماده ارائه خدمات مشاوره ای هستند.

در سایت انجمن مشاوره ایران به نشانی http://irancounseling.ir/ می توانید شماره تلفن مشاوران و ساعاتی که قادر به پاسخگویی هستند را بیابید. هموطنان می توانند در صورت اشغال بودن شماره، پیامکی ارسال کنند تا زمان ارائه مشاوره را  هماهنگ کنند.

لازم به ذکر است، این گروه فعالیت خود را از 21 اسفند 98 آغاز کرده و در روزهای آینده آماده خدمت رسانی به کسانی است که خود یا عزیزانشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند یا به هر نحوی از لحاظ روانشناختی به کمک حرفه ای نیاز دارند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.