۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 4555
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 01 آگوست 2019 - 16:33 |

اشراف اطلاعاتی مطلوب پلیس بر مرزهای خراسان جنوبی

اشراف اطلاعاتی مطلوب پلیس بر مرزهای خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که کمترین میزان ورودی مواد مخدر را از مرزهای استان داریم، گفت: خراسان جنوبی با توجه به آمادگی نیروی انتظامی، اشراف بسیار خوبی بر مرزها وجود دارد. به گزارش مشهدنیوز، محمدصادق معتمدیان، امروز 10 مرداد، در حاشیه نمایش کشفیات مواد مخدر استان طی […]

اشراف اطلاعاتی مطلوب پلیس بر مرزهای خراسان جنوبی

اشراف اطلاعاتی مطلوب پلیس بر مرزهای خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که کمترین میزان ورودی مواد مخدر را از مرزهای استان داریم، گفت: خراسان جنوبی با توجه به آمادگی نیروی انتظامی، اشراف بسیار خوبی بر مرزها وجود دارد.

به گزارش مشهدنیوز، محمدصادق معتمدیان، امروز 10 مرداد، در حاشیه نمایش کشفیات مواد مخدر استان طی هفته گذشته، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی با توجه به آمادگی نیروی انتظامی، اشراف بسیار خوبی بر مرزها وجود دارد.

وی افزود: از ابتدای امسال ۱۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در هفته گذشته بیش از دو تن و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که از این میان مهم ترین محموله‌ای که با همکاری پلیس خراسان رضوی ضبط شد، کشف 1375 کیلوگرم مرفین بوده که از استان‌های جنوب شرقی قصد عبور و رسیدن به شمال غرب کشور را داشته و در طبس دستگیر شده‌اند.

معتمدیان با اشاره به هماهنگی خوب بین بخش‌ها، تصریح کرد: این هماهنگی و همکاری باعث شده تا کمترین ورود مواد مخدر از مرز خراسان جنوبی را داشته باشیم.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی کشور قرار دارد و با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس شاهد کمترین ورود مواد مخدر از مرز استان هستیم و عمده کشفیات استان از مبادی ورودی سایر استان‌ها است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.