۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 6353
  پرینتخانه » اقتصاد کلان تاریخ انتشار : 24 نوامبر 2019 - 15:56 |

اطلاعیه وزارت رفاه؛ رفع اختلال کددستوری #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر

اطلاعیه وزارت رفاه؛ رفع اختلال کددستوری #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از رفع اختلال شماره گیری کد #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، در این اطلاعیه آمده است: طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا […]

اطلاعیه وزارت رفاه؛ رفع اختلال کددستوری #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر

اطلاعیه وزارت رفاه؛ رفع اختلال کددستوری #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر

وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از رفع اختلال شماره گیری کد #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، در این اطلاعیه آمده است: طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می شود.

بنابر اعلام وزارت رفاه، در بازه زمانی ۸ تا ۹ صبح امروز حدود ۵۰هزار کد ملی ثبت شده و حجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است.

در این اطلاعیه از هموطنان تقاضا شده که طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار اقدام و کد ملی خود را در   #۶۳۶۹* ثبت کنند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می دانند می‌توانند بعدازظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.