۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 5130
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 11 آگوست 2019 - 15:55 |

اعتراض شمشیرباز آمریکایی به وضعیت کنونی کشورش در مراسم اهدای مدال

اعتراض شمشیرباز آمریکایی به وضعیت کنونی کشورش در مراسم اهدای مدال ریس ایمبودن پس از قهرمانی در مسابقات شمشیربازی پاناآمه‌ریکا ۲۰۱۹ لیما به نشانه اعتراض به خشونت های اخیر در آمریکا، در مراسم اهدای مدال زانو زد. به گزارش مشهدنیوز،  و به نقل از آس، اعتراض‌ها نسبت به خشونت و دونالدو ترامپ در هفته های اخیر و […]

اعتراض شمشیرباز آمریکایی به وضعیت کنونی کشورش در مراسم اهدای مدال

اعتراض شمشیرباز آمریکایی به وضعیت کنونی کشورش در مراسم اهدای مدال

ریس ایمبودن پس از قهرمانی در مسابقات شمشیربازی پاناآمه‌ریکا ۲۰۱۹ لیما به نشانه اعتراض به خشونت های اخیر در آمریکا، در مراسم اهدای مدال زانو زد.

به گزارش مشهدنیوز،  و به نقل از آس، اعتراض‌ها نسبت به خشونت و دونالدو ترامپ در هفته های اخیر و در آمریکا زیاد شده است. این اعتراض ها متوقف نشدند و اکنون بازی های پاناآمه‌ریکا ۲۰۱۹ لیما برای برخی از ورزشکاران به محلی تبدیل شده است تا نارضایتی خود را از وضعیت کنونی آمریکا نشان دهند.

ریس ایمبودن که در رقابت‌های شمشیربازی مدال طلای تیمی فلوره را کسب کرد، هنگام نواخته شدن سرود ملی کشورش در مراسم اهدای مدال به نشانه اعتراض زانو زد. شمشیرباز آمریکایی نسبت به اتفاق‌های ماه‌های اخیر در کشورش معترض بود.

ایمبدون پس از قهرمانی در توئیترش درباره رفتار خود نوشت: باید تغییر را خواستار باشیم. این هفته افتخار داشتم تا تیم آمریکا را در بازی های پاناآمریکا معرفی کنم و مدال طلا و برنز را به خانه ببرم. با این حال غرورم به خاطر دیدن کاستی های زیادی که در کشور وجود دارد خدشه دار شده و قلبم را به درد آورده است. نژادپرستی، کنترل اسلحه و بدرفتاری با مهاجران از جمله آن ها است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.