۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 9286
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 04 آوریل 2020 - 22:46 |
دادستان سلسله خبر داد:

اعمال مجازات‌های بازدارنده برای فک کنندگان پلمب

دادستان سلسله خبر داد: اعمال مجازات‌های بازدارنده برای فک کنندگان پلمب به گزارش مشهدنیوز /لرستان دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: مجازات‌های بازدارنده برای واحدهای صنفی بی‌توجه به دستورات شورای سلامت در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که خودسرانه اقدام به فک پلمب واحدهای خودکرده‌اند، اعمال می‌شود. محسن همتی امروز در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا با […]

اعمال مجازات‌های بازدارنده برای فک کنندگان پلمب

دادستان سلسله خبر داد:

اعمال مجازات‌های بازدارنده برای فک کنندگان پلمب

به گزارش مشهدنیوز /لرستان دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: مجازات‌های بازدارنده برای واحدهای صنفی بی‌توجه به دستورات شورای سلامت در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که خودسرانه اقدام به فک پلمب واحدهای خودکرده‌اند، اعمال می‌شود.

محسن همتی امروز در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا با قدردانی از همکاری خوب مردم و پیوستن آن‌ها به پویش در خانه بمانیم اظهار کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته و اعلام هشدارهای لازم، بالای ۹۰ درصد مردم همکاری خوبی در اجرای طرح قرنطینه خانگی داشتند.

وی تصریح کرد: باید با ۱۰ درصدی که به هشدارها بی‌توجه بودند برخورد شود چراکه زحمات ۹۰ درصد مردمی را که رعایت کرده و هم‌اکنون نیز در خانه‌ها به سر می‌برند را به باد می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله با اشاره به اینکه پیشگیری و کنترل ویروس تنها مختص یک دستگاه نیست بلکه باید همه دستگاه‌های شهرستان پای‌کار باشند، عنوان کرد: گزارشاتی مبنی بر فک پلمپ برخی واحدهای صنفی از طرف شبکه بهداشت به دادستانی ارسال شده که مجازات‌های بازدارنده برای مالکان این واحدها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام///

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.