۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 2542
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, دولت تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2019 - 12:08 |
گلستانی‌ها در آستانه سفر هیات دولت خواستار شدند؛

اقای روحانی؛ اول ما و بعد سیاست

در آستانه سفر دوم رییس جمهور به گلستان، مردم استان خواستار پرداختن به مسائل اشتغال و توسعه پایدار استان هستند. به گزارش مشهدنیوز،  دولت تدبیر و امید دوشنبه دومین سفر استانی خود را به گلستان، ایران کوچک خواهد داشت. سفر دوم رییس جمهور به گلستان در بهترین زمان ممکن انجام می شود زیرا همزمان با بررسی […]

اقای روحانی؛ اول ما و بعد سیاست

در آستانه سفر دوم رییس جمهور به گلستان، مردم استان خواستار پرداختن به مسائل اشتغال و توسعه پایدار استان هستند.

به گزارش مشهدنیوز،  دولت تدبیر و امید دوشنبه دومین سفر استانی خود را به گلستان، ایران کوچک خواهد داشت. سفر دوم رییس جمهور به گلستان در بهترین زمان ممکن انجام می شود زیرا همزمان با بررسی لایحه بودجه 98 و در دو سال زمان باقیمانده تا پایان کار دولت دوازدهم است که فرصت مناسبی برای اتمام تعهدات سفر به استان خواهد بود.

در فاصله یک روز مانده به سفر دوم کاروان دولت تدبیر و امید به گلستان،  به سراغ مردم شرق و غرب و مرکز استان رفتند و دیدگاه آنها را نسبت به این سفر جویا شدند.

اولویت درخواست های مردم از رئیس جمهور در این سفر در بخش‌های اشتغال و بیکاری در استان، کنترل قیمت اقلام ضروری مردم، توجه به سرمایه گذاری در گلستان و توجه به قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی بود. پرداختن به موضوعاتی مانند مبارزه با فساد، قیمت ارز، تحریم و مسئله برجام در اولویت های بعدی درخواست های مردم در سفر استانی هیات دولت به گلستان قرار دارد.

از مردم جویای انتظاراتشان از محور سخنرانی رئیس جمهور در میان مردم استان هم شدیم که اغلب آنها خواستار پرداختن رئیس جمهور به مسائل مرتبط با استان بودند و صحبت در خصوص مسائل سیاسی و اقتصادی کشور در اولویت بعدی آنها قرار داشت.

توجه دولت‌ها به گلستان دیگر موضوعی بود که اکثریت مردم نارضایتی خود را از آن اعلام کردند و عده‌ای هم که رضایت داشتند، به طور مساوی عملکرد دولت احمدی نژاد و روحانی را مناسب ارزیابی کردند.

نتایج پرسش‌های در بین مردم نشان دهنده آن است که گلستانی ها در این سفر استانی از کاروان تدبیر و امید انتظار پرداختن به مسائل مهم و اساسی استانی را دارند و امیدوار به حل مشکلات اقتصادی و توسعه پایدار گلستان هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان نیز گفته، دولت تدبیر و امید در این سفر چندین برابر تعهدات دولت ها در سفرهای قبلی به گلستان، برای رونق و توسعه استان برنامه ریزی کرده است.

عبدالرضا چراغعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور و هیات دولت به گلستان، اظهار کرد: با انجام هزاران نفر ساعت کار کارشناسی و تلاش های مدیران استان طی سه ماه گذشته، پروژه های خوبی در حوزه درمان، راه، رفاه، خدمات، سرمایه گذاری، گردشگری و اقتصاد برای استان تعیین شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بیان کرد: کاروان تدبیر و امید در زمان بسیار مناسبی به گلستان سفر می کند زیرا دو سال تا پایان دولت فاصله داریم.

وی با اشاره به آمادگی بسیار خوب مردم استان به ویژه مردم شرق استان از رئیس جمهور، گفت: دولت در اکثر سفرهای دوم خود در شهری به غیر از مرکز استان با مردم دیدار عمومی دارد. به همین دلیل سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم در شهر گنبدکاووس به عنوان دومین شهر استان انتخاب شده است.

چراغعلی با اشاره به اینکه برنامه‌های دیگر رئیس جمهور در مرکز استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز دکتر واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار گلستان مستقیما از طریق سیمای گلستان با مردم استان صحبت خواهند کرد و خبرهای خوشی را به مردم می دهند.

وی گفت: در این سفر معاونان رئیس جمهور و وزرا و برخی روسای سازمان ها او را همراهی می‌کنند و همزمان در 7 شهرستان به عنوان نماینده دولت مراسم کلنگ زنی ها و افتتاح پروژه‌ها را برعهده خواهند داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن دعوت از مردم استان گلستان برای حضور پرشور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید، تصریح کرد: بر این باور هستیم که مشکلات اقتصادی، مانع حضور پرشور مردم گلستان برای استقبال از رئیس جمهور نخواهد شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.