۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 13069
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2021 - 10:12 |
چند سالی می‌شود که مسئولان محیط زیست تصمیم دارند روز ولادت امام رضا (ع) را به عنوان «روز محیط بان» در تقویم ملی کشورمان ثبت کنند، اما هنوز این موضوع به سرانجام نرسیده است.

امسال هم روز محیط بان در تقویم ملی کشور ثبت نشد/ محیط بانانی که نامی از آن ها در تقویم کشوری نیست

هر ساله  در روز ولادت امام رضا (ع) از محیط بانان نمونه کشور در حضور مسئولان، با عنوان روز ملی محیط بان تقدیر می‌شود، اما متاسفانه تاکنون این روز به طور رسمی در تقویم ملی ثبت نشده است، تقریبا می‌توان گفت چندسالی می‌شود که روز ولادت ضامن آهو، امام هشتم شیعیان قرار است به نام محیط بانان […]

امسال هم روز محیط بان در تقویم ملی کشور ثبت نشد/ محیط بانانی که نامی از آن ها در تقویم کشوری نیست

هر ساله  در روز ولادت امام رضا (ع) از محیط بانان نمونه کشور در حضور مسئولان، با عنوان روز ملی محیط بان تقدیر می‌شود، اما متاسفانه تاکنون این روز به طور رسمی در تقویم ملی ثبت نشده است، تقریبا می‌توان گفت چندسالی می‌شود که روز ولادت ضامن آهو، امام هشتم شیعیان قرار است به نام محیط بانان در تقویم رسمی کشور ثبت شود، اما با گذشت چند سال هنوز این اتفاق رخ نداده است.

سرهنگ جمشید محبت خانی  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با این موضوع اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای ثبت روز محیط بان انجام شده و رئیس جمهور هم دستور ثبت این روز را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده و کار‌های اداری آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای امسال خیلی بعید است که این روز به طور رسمی ثبت شود، اما ما همچنان پیگیر مسئله هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.