۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 2228
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حقوقی و قضایی تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2019 - 17:34 |
مدیر پزشکی قانونی استان تهران:

انتقال اجساد از تهران به عهده پزشکی قانونی نیست

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: کار انتقال اجساد از تهران به شهرستان‌ها به عهده پزشکی قانونی نیست و اجساد توسط آمبولانس های سازمان بهشت زهرا به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند. به گزارش مشهدنیوز،  به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی، مسعود قادی پاشا در واکنش به برخی اخبار مبنی بر دریافت وجه از مراجعین پزشکی […]

انتقال اجساد از تهران به عهده پزشکی قانونی نیست

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: کار انتقال اجساد از تهران به شهرستان‌ها به عهده پزشکی قانونی نیست و اجساد توسط آمبولانس های سازمان بهشت زهرا به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند.

به گزارش مشهدنیوز،  به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی، مسعود قادی پاشا در واکنش به برخی اخبار مبنی بر دریافت وجه از مراجعین پزشکی قانونی بابت انتقال اجساد به شهرستان‌ها گفت: هیچ نوع خدمات انتقال اجساد متوفیان به شهرستان‌ها در پزشکی قانونی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: پزشکی قانونی حسب مورد و در ارجاعاتی مانند حادثه اخیر اتوبوس دانشگاه آزاد و حوادث دسته جمعی مشابه، بعضا هزینه معاینات متوفی یا مصدومین را نیز دریافت نمی کند و کلیه هزینه‌های معاینات افراد متوفی و مصدومین به صورت رایگان انجام می گیرد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.