Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 1798
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی, شهری تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2018 - 18:25 |
این خبر بروز رسانی شده است

انتقال 3 دانش آموز حادثه دیده ارومیه به بیمارستان

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفته، براساس اطلاعات واصله حال عمومی دانش آموزان حادثه دیده در واژگونی سرویس مدرسه در یکی از روستاهای ارومیه خوب گزارش شده است. محمد پور، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مشاور رسانه ای مدیر کل از واژگونی سرویس مدرسه در بخش […]

انتقال 3 دانش آموز حادثه دیده ارومیه به بیمارستان

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفته، براساس اطلاعات واصله حال عمومی دانش آموزان حادثه دیده در واژگونی سرویس مدرسه در یکی از روستاهای ارومیه خوب گزارش شده است.

محمد پور، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مشاور رسانه ای مدیر کل از واژگونی سرویس مدرسه در بخش صومای برادوست ارومیه خبر داده و به خبرنگار ایسنا توضیح داده،  خودروی پراید که به عنوان سرویس مدرسه حامل 5 دانش آموز متوسطه اول بوده حوالی 8 صبح در مسیر حرکت از روستای فیروزیان بخش صومای برادوست ارومیه به سمت روستای گنبد واژگون شده است.

وی ادامه داد: در پی آن 3 نفر از دانش آموزان پسر برای مداوا به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند.

نریمانی، بخشدار صومای برادوست نیز در خصوص جزئیات حادثه امروز سقوط سرویس دانش آموزی در صومای برادوست ارومیه گفته،  سرویس دانش آموزی امروز صبح با ۶ دانش آموز از روستای فیروزیان بسمت روستای گنبد در حرکت بود که به دلیل روبرو شدن با خودرویی دیگر در جاده باریک از مسیر منحرف و از روی پل سقوط می‌کند.

وی افزود: از ۶ دانش آموز سرنشین این سرویس مدرسه، پنج نفر پسر و یک نفر هم دختر بودند که دو نفر در مقطع هشتم و چهار نفر هم در مقطع هفتم تحصیل می کنند.

نریمانی تصریح کرد: نیروهای امدادی همان لحظات اولیه به محل حادثه می‌رسند و کمک های اولیه را انجام می دهند. ۳ دانش آموز دچار جراحت سطحی و ۳ نفر نیز دچار شکستگی از ناحیه دست شده‌اند که در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه مورد مداوا قرار گرفتند.

پیش از این رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از سقوط یک دستگاه خودروی حامل دانش‌آموزان از پلی در استان آذربایجان غربی خبر داده بود.

به گزارش مشهدنیوز،  سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفته، حوالی ساعت هشت صبح امروز یک دستگاه سواری پراید با پنج دانش آموز که به عنوان سرویس مدرسه از آن استفاده می شد در حال حرکت در مسیر بود که در کیلومتر ۶۰ محور ارومیه ـ خوی در محدوده روستای فیروزیان از روی پلی به ارتفاع بیش از یک متر به پایین سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه خودرو به روی پهلو واژگون شده است، گفت: بلافاصله عوامل امدادی و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و پنج مصدوم این حادثه را خارج کردند که سه دانش آموز به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده و دو دانش آموز نیز در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.

رحمانی با بیان اینکه این دانش‌آموزان حدود ۱۰ سال سن داشتند اظهار کرد: راننده پراید بیش از ظرفیت مجاز خودرو اقدام به سوار کردن دانش آموزان کرده بود که این یک تخلف است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: بررسی کارشناسان پلیس نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.