۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 9118
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 20 مارس 2020 - 14:31 |
علیرغم گسترش ویروس کرونا

باخ: لغو بازی‌های المپیک سناریوی ما نیست

علیرغم گسترش ویروس کرونا باخ: لغو بازی‌های المپیک سناریوی ما نیست رئیس کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد، این نهاد در حال بررسی سناریوهای مختلفی در قبال برگزاری بازی‌های المپیک توکیو است. به گزارش مشهدنیوز، به نقل از سایت دالماپورتال، مشعل بازی‌های المپیک توکیو وارد ژاپن شده، ولی همچنان تردیدها نسبت به برگزاری یا تعویق بزرگترین رویداد ورزشی […]

باخ: لغو بازی‌های المپیک سناریوی ما نیست

علیرغم گسترش ویروس کرونا

باخ: لغو بازی‌های المپیک سناریوی ما نیست

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد، این نهاد در حال بررسی سناریوهای مختلفی در قبال برگزاری بازی‌های المپیک توکیو است.

به گزارش مشهدنیوز، به نقل از سایت دالماپورتال، مشعل بازی‌های المپیک توکیو وارد ژاپن شده، ولی همچنان تردیدها نسبت به برگزاری یا تعویق بزرگترین رویداد ورزشی جهان در ژاپن وجود دارد.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در جدیدترین موضع خود در قبال برگزاری المپیک توکیو گفت: ما نسبت به برگزاری بازی‌های المپیک سناریوهای مختلفی را بررسی می‌کنیم که لغو این بازی‌ها در میان آن نیست. مصمم هستیم با موفقیت المپیک برگزار شود. هنوز خیلی زود است که تصمیم گیری شود.

وی افزود: تا بازی‌های المپیک چهار ماه و نیم زمان است و رویدادهایی که تا الان کنسل شدند و درباره آن تصمیم گرفته شده از نظر زمانی خیلی زودتر از المپیک بودند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اوضاع الان به گونه‌ای است که نمی‌دانیم فردا چه می‌شود، چه تحولی صورت خواهد گرفت چه برسد به یک ماه آینده و یا چهار و ماه نیم آینده که المپیک برگزار می‌شود. تمام اعضای کمیته‌های بین المللی تاکید کردند دنیا در این زمان سخت به یک سمبل امیدواری نیاز دارد. ما الان در تونلی هستیم که همه چی نامشخص است فقط امیدواریم آخر این تونل مشعل المپیک را ببینیم که در ژاپن است و بازیهای المپیک برگزار می شود.

با ادامه داد: من روز چهارشنبه با بیش از 200 ورزشکار به صورت تلفنی صحبت کردم. نمی توانم وانمود کنم جواب همه سوالات ورزشکاران را می‌دانم. من درک می‌کنم برای ورزشکار هیچ چیز بدتر از این نیست که ندانند آینده چطور است. من به ورزشکاران هم گفتم ما نیز مثل شما نمی‌دانیم چه می شود. امیدوارم این شرایط منحصر به فرد با خوبی و راه حل به پایان برسد.

بیش از 10 هزار نفر در سراسر جهان تاکنون به خاطر ویروس کرونا جان باخته‌اند و قرار است ژاپن میزبان 600 هزار نفر ورزشکار و همراه در المپیک توکیو باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.