۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 8706
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 23 فوریه 2020 - 18:21 |

بازی سپاهان-پرسپولیس لغو شد!/ کمیته انضباطی درباره سپاهان-پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

بازی سپاهان-پرسپولیس لغو شد!/ کمیته انضباطی درباره سپاهان-پرسپولیس تصمیم می‌گیرد بر اساس اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال درباره نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس تصمیم گیری خواهد کرد. به گزارش مشهدنیوز، با توجه به تاخیر ورود کاروان تیم فوتبال سپاهان به ورزشگاه نقش جهان اصفهان، در نهایت با تشخیص ناظر بازی، این دیدار […]

بازی سپاهان-پرسپولیس لغو شد!/ کمیته انضباطی درباره سپاهان-پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

بازی سپاهان-پرسپولیس لغو شد!/ کمیته انضباطی درباره سپاهان-پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

بر اساس اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال درباره نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش مشهدنیوز، با توجه به تاخیر ورود کاروان تیم فوتبال سپاهان به ورزشگاه نقش جهان اصفهان، در نهایت با تشخیص ناظر بازی، این دیدار لغو شد.

در همین رابطه سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد: اینکه دوستان به تاخیر دو ساعته در برگزاری دیدار فینال جا حذفی اشاره می‌کنند، ما این موضوع را تایید نمی‌کنیم.  با توجه به اینکه سپاهانی‌ها دیر به سمت ورزشگاه حرکت کرده بودند، از مسئولان این تیم خواستیم بازیکنانشان در اتوبوس لباس‌های خود را تعویض کنند و آماده بازی شوند اما آنها به رختکن رفتند و پاسخ کسی را ندادند.

وی افزود: باید منتظر گزارش ناظر مسابقه باشیم تا کمیته انضباطی و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال درباره نتیجه این دیدار تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.