۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 11108
  پرینتخانه » فوتبال, ورزشی تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2020 - 16:59 |

با جذب چهار بازیکن لیگ برتری انتظارات سرمربی برآورده شد/ بازگشت خطیبی به تمرینات آلومینیوم

با جذب چهار بازیکن لیگ برتری انتظارات سرمربی برآورده شد/ بازگشت خطیبی به تمرینات آلومینیوم تیم فوتبال آلومینیوم اراک با جذب چهار بازیکن لیگ برتری به شرایط بهتری نسبت به هفته اول رسیده است. به گزارش مشهدنیوز/  باشگاه آلومینیوم اراک روزهای شلوغی را در حال گذراندن است و فعالیت مداومی در فصل نقل و انتقالات داشته […]

با جذب چهار بازیکن لیگ برتری انتظارات سرمربی برآورده شد/ بازگشت خطیبی به تمرینات آلومینیوم

با جذب چهار بازیکن لیگ برتری انتظارات سرمربی برآورده شد/ بازگشت خطیبی به تمرینات آلومینیوم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با جذب چهار بازیکن لیگ برتری به شرایط بهتری نسبت به هفته اول رسیده است.

به گزارش مشهدنیوز/  باشگاه آلومینیوم اراک روزهای شلوغی را در حال گذراندن است و فعالیت مداومی در فصل نقل و انتقالات داشته است. پیش از این آلومینیوم عملکرد ضعیفی در جذب بازیکنان داشت که این ماجرا باعث گلایه‌های شدید رسول خطیبی سرمربی این تیم اراکی شد. این اتفاق در نهایت منجر به استعفای او شد و حواشی زیادی اطراف این باشگاه شکل گرفت.

اما مدیران آلومینیوم درصدد جبران این عملکرد ضعیف، در روزهای گذشته چهار بازیکن لیگ برتری جذب کردند تا رضایت خطیبی را جلب کنند. جابر انصاری، محمد ایرانپوریان، مرتضی آقاخان و محسن ربیع خواه بازیکنانی بودند که به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شدند تا آلومینیوم با شرایط بهتری به استقبال هفته دوم لیگ برتر فوتبال برود.

آلومینیوم پیش از این اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، امید سینگ، مصطفی احمدی، عزیزمعبودی و شاهین توکلی را به عنوان سهمیه لیگ برتری خود جذب کرده بود و اکنون یک جای خالی دیگر نیز برای جذب بازیکن لیگ برتری دارد. رسول خطیبی به دنبال جذب یک دروازبان است که صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت سجاد بیرانوند و حضور حسین پورحمیدی دروازبان استقلال در جمع اراکی‌ها شنیده شده است.

برآورده شدن خواسته‌های خطیبی باعث شد تا او به تمرینات تیمش برگردد و امروز در کنار تیمش حضور داشته باشد و آلومینیوم را برای بازی مقابل سپاهان آماده کند. اراکی‌ها به آرامشی نسبی دست پیدا کرده‌اند و باید دید با بهبود شرایط این تیم، عملکرد قابل قبول را می‌توان از آن‌ها دید یا خیر.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.