۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 8126
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 26 ژانویه 2020 - 17:36 |

برد پرسپولیس در هیاهوی آزادی!

برد پرسپولیس در هیاهوی آزادی! پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل تراکتور، اختلاف خود را با تیم دوم جدول به پنج امتیاز رساند. به گزارش مشهدنیوز، از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با دو گل به سود شاگردان گل‌محمدی پایان یافت و پرسپولیس […]

برد پرسپولیس در هیاهوی آزادی!

پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل تراکتور، اختلاف خود را با تیم دوم جدول به پنج امتیاز رساند.

به گزارش مشهدنیوز، از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با دو گل به سود شاگردان گل‌محمدی پایان یافت و پرسپولیس انتقام بازی رفت را از مهمانش گرفت.

علی علیپور در دقیقه ۱۰ و وحید امیری در دقیقه ۵۵ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

با این پیروزی پرسپولیس ۳۷ امتیازی شد و اختلاف خود را با تیم دوم جدول یعنی سپاهان به پنچ امتیاز رساند تا گل‌محمدی ضمن پیروزی در نخستین تجربه خود، راه کالدرون را در این تیم ادامه دهد.

این دیدار بسیار پر برخورد و پرحاشیه بود. داور ۹ کارت زرد به بازیکنان و یک کارت زرد به یحیی گل‌محمدی داد. محمدرضا اکبریان، ساکت الهامی، سرمربی تراکتور را هم اخراج کرد. بین تماشاگران روی سکوها هم در کل زمان بازی درگیری و سنگ‌پرانی بود و حتی جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی هم از این جنگ در امان نبود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.