۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 4966
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 09 آگوست 2019 - 18:39 |

بهره‌برداری از پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب در دهه فجر امسال

بهره‌برداری از پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب در دهه فجر امسال استاندار هرمزگان با بیان اینکه جمعی از اعضای هیئت دولت در بهمن‌ماه به استان هرمزگان سفر خواهند کرد، گفت: انتظارمان از تمامی مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه معاون عمرانی استاندار و شهردار بندرعباس این است که پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب را با همین […]

بهره‌برداری از پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب در دهه فجر امسال

بهره‌برداری از پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب در دهه فجر امسال

استاندار هرمزگان با بیان اینکه جمعی از اعضای هیئت دولت در بهمن‌ماه به استان هرمزگان سفر خواهند کرد، گفت: انتظارمان از تمامی مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه معاون عمرانی استاندار و شهردار بندرعباس این است که پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب را با همین روند حرکتی ادامه دهند تا دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری رسد.

به گزارش مشهدنیوز، فریدون همتی در حاشیه بازدید از ورزشگاه خلیج‌فارس و جاده ساحلی بندرعباس به میناب،اظهار کرد: امروز ابتدا از مجموعه ورزشی خلیج‌فارس بندرعباس داشتیم و مسائل و مشکلات این مجموعه را بررسی و راهکارهای جدید برای بهبود وضعیت آن به کار بستیم.

وی با بیان اینکه شاید در بررسی‌های بیشتر به این نتیجه برسیم که مجموعه ورزشی خلیج‌فارس را به شهرداری بندرعباس واگذار کنیم، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا مجموعه ورزشی خلیج‌فارس را به پارک ورزشگاه همچون مجموعه ورزشی انقلاب تهران تبدیل کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این مجموعه باید به محلی هم برای تفریح و ورزش عمومی و هم ورزش قهرمانی تبدیل شود، اظهار کرد: باید از این ظرفیت استفاده‌های بهتری شود تا ارزش‌افزوده بیشتری برای مردم و ورزشکاران داشته باشد اما در حال حاضر این ورزشگاه ارزش‌افزوده چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه از پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب بازدید کردیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیشرفت این پروژه مناسب و قابل‌قبول است.

همتی ادامه داد: انتظارمان از تمامی مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه معاون عمرانی استاندار و شهردار بندرعباس این است که این پروژه را با همین روند حرکتی تا دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در بهمن‌ماه هیئت دولت به استان هرمزگان سفر خواهد کرد، عنوان کرد: در کنار این پروژه بنا داریم، در مقابل جاده آنتنی دانشگاه هرمزگان یک جاده آنتنی دیگر به سمت جزیره هرمز احداث کنیم تا شهروندان با قایق راحت دسترسی به هرمز داشته و فعال کنیم.

وی همچنین از بازدید اماکن دیده‌شده برای تأسیس دهکده ساحلی و ایجاد سالن شش‌هزارنفری بندرعباس که سال‌هاست روی زمین باقیمانده خبرداد و اضافه کرد: در این بازدید اماکن مدنظر گرفته‌شده مورد بازدید قرارگرفته و در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.