Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 7216
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 22 دسامبر 2019 - 18:28 |

بیرانوند، از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس خط خورد

بیرانوند، از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس خط خورد در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به آبادان، دروازه‌بانان این تیم پس از مشاجره با سرمربی، اردو را ترک کرد تا به باشگاه برود و برای دریافت رضایت‌نامه خود اقدام کند. به گزارش مشهدنیوز، علیرضا بیرانوند که مدتی است به خاطر مصدومیت و در ادامه مسائل […]

بیرانوند، از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس خط خورد

در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به آبادان، دروازه‌بانان این تیم پس از مشاجره با سرمربی، اردو را ترک کرد تا به باشگاه برود و برای دریافت رضایت‌نامه خود اقدام کند.

به گزارش مشهدنیوز، علیرضا بیرانوند که مدتی است به خاطر مصدومیت و در ادامه مسائل فنی، نیمکت نشین شده است، صبح امروز (یک‌شنبه) پس از آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از سفر به آبادان، در صدد گفت‌وگو با کالدرون بود تا دلیل نیمکت نشینی خود را جویا شود. صحبت‌های آن‌ها به مشاجره دو طرفه ختم شد و در نهایت بیرانوند اردوی سرخ‌پوشان را ترک کند.

پیش از این قرار بر این بود بیرانوند در لیست ۱۸نفره تیم باشد و به آبادان سفر کند اما پس از اتفاق امروز، کالدورن نام او را از لیست ۱۸ بازیکن نهایی، خط زد.

پس از این موضوع، بیرانوند از ورزشگاه درفشی‌فر راهی محل باشگاه پرسپولیس شد تا با محمد حسن انصاری‌فرد گفت‌وگو کند. این احتمال وجود دارد که دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس درخواست دریافت رضایت‌نامه برای جدایی از این تیم را مطرح کند.

بیرانوند، پس از حضور در محل باشگاه و صحبت با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بدون مصاحبه با خبرنگاران محل را ترک کرد تا احتمال جدایی او از پرسپولیس پررنگ تر شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.