۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 7643
  پرینتخانه » تیتر یک, حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2020 - 16:45 |
خاکسپاری سردار سلیمانی به زمان دیگری موکول شد

بیش از ۵۰ نفر در مراسم تدفین پیکر سردار سلیمانی جان باختند

خاکسپاری سردار سلیمانی به زمان دیگری موکول شد  بیش از ۵۰ نفر در مراسم تدفین پیکر سردار سلیمانی جان باختند رییس مرکز اورژانس کرمان گفت: تعداد مصدومان حادثه ظهر امروز مراسم تشییع کرمان ۲۱۲ نفر بوده است که تعداد انگشت شماری از مصدومان حال وخیمی دارند. به گزارش مشهدنیوز، سید محمد صابری در تشریح وضعیت حال این […]

بیش از ۵۰ نفر در مراسم تدفین پیکر سردار سلیمانی جان باختند

خاکسپاری سردار سلیمانی به زمان دیگری موکول شد

 بیش از ۵۰ نفر در مراسم تدفین پیکر سردار سلیمانی جان باختند

رییس مرکز اورژانس کرمان گفت: تعداد مصدومان حادثه ظهر امروز مراسم تشییع کرمان ۲۱۲ نفر بوده است که تعداد انگشت شماری از مصدومان حال وخیمی دارند.

به گزارش مشهدنیوز، سید محمد صابری در تشریح وضعیت حال این مصدومان گفت: تعدادی از افراد تشییع کننده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان جان خود را از دست دادند که آمار رسمی آنها توسط پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

عباس آمیان، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان نیز گفته است، آمار کشته های این حادثه بیش از ۵۰ نفر است که بیشتر افراد جان باخته مرد هستند و رده سنی این افراد، کم سال‌ها و بزرگسالان هستند اما بیشتر آقایان فوت شده در رده سنی بزرگسال هستند.

براساس این گزارش، افراد تشییع کننده پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

پیش از این کولیوند، رئیس اورژانس کشور اعلام کرده بود، تعداد جان باخته‌های حادثه مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی به ۴۰ نفر  و مصدومان به ۲۱۳ رسیده است.

مجید سعیدی، مدیر کل بحران استانداری کرمان درباره حادثه رخ داده گفت: در تجمع گسترده مردم متاسفانه تعدادی از هم استانی ها و هموطنان ما دچار حادثه شدند. اورژانس، هلال احمر و بیمارستانهای کرمان و شهرهای اطراف در حالت آماده باش بودند و در کمترین زمان کمک رسانی به مصدومان و انتقال فوتی‌ها صورت گرفت.

سعیدی با اشاره به اینکه مسئولان امر در حال شناسایی فوتی‌ها هستند بیان کرد: مصدومان به محض ورود به بیمارستان خدمات مقدماتی و پیش بیمارستانی را دریافت کردند.

انتهای پیام/

دبیر: مصطفی مُکاری

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.