Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 2107
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, سیاست خارجی تاریخ انتشار : 02 ژانویه 2019 - 11:36 |

ترامپ: ژنرال مک کریستال مثل یک سگ اخراج شد

دونالد ترامپ به رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که ترامپ را “بی‌اخلاق” و فریب‌کار خوانده بود، تاخت. به گزارش مشهدنیوز،  دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، باراک اوباما، همتای پیشین او ژنرال استنلی مک‌کریستال، رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که حالا بازنشسته شده را “مثل یک سگ” اخراج کرد. ترامپ در توییتر […]

ترامپ: ژنرال مک کریستال مثل یک سگ اخراج شد

دونالد ترامپ به رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که ترامپ را “بی‌اخلاق” و فریب‌کار خوانده بود، تاخت.

به گزارش مشهدنیوز،  دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، باراک اوباما، همتای پیشین او ژنرال استنلی مک‌کریستال، رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که حالا بازنشسته شده را “مثل یک سگ” اخراج کرد.

ترامپ در توییتر خود نوشت: ژنرال مک‌کریستال از سوی اوباما مثل یک سگ اخراج شد. آخرین انتصاب او یک شکست کامل بود. او به احمق دهن‌گشاد معروف است. او عاشق هیلاری است!

این ژنرال بازنشسته در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی به فریب‌کاری ترامپ اشاره کرده و گفته، اگر از او درخواست شود که با دولت ترامپ کار کند، این کار را نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، مک‌کریستال در این گفت‌وگو اظهار کرد: برایم مهم است که برای افرادی کار کنم که به نظرم اساسا صادق هستند و واقعیت را تا جایی که از آن اطلاع دارند، منعکس می‌کنند.

این ژنرال بازنشسته تصریح کرد: فکر نمی‌کنم او (ترامپ) واقعیت را بگوید.

استنلی مک‌کریستال

مک‌کریستال پیش از این نیز از سیاست‌های ترامپ و اظهارات او انتقاد کرده است.

او تصمیم ترامپ برای اعزام نیرو به مرز جنوبی آمریکا با مکزیک را زیر سوال برده و درباره انتقادات ترامپ از فرماندهان نظامی سابق آمریکا ابراز نگرانی کرده است.

مک‌کریستال پیش از این عملکرد هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ را به عنوان وزیر امور خارجه تحسین کرده است.

او از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ رهبری نیروهای آمریکایی در افغانستان را بر عهده داشت. مک‌کریستال پس از انتشار انتقاداتش علیه جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا و دیگر مقامات آمریکایی در مجله رولینگ استون کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.