Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 9355
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 24 آوریل 2020 - 11:51 |

تصویب طرح نیم تریلیون دلاری برای جبران خسارات کووید 19 در کنگره آمریکا

تصویب طرح نیم تریلیون دلاری برای جبران خسارات کووید 19 در کنگره آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا طرحی به منظور تخصیص حدود نیم تریلیون دلار برای جبران خسارات وارده به دنبال شیوع کووید 19 را تصویب کرد که برای کسب و کارهای کوچک، بیمارستان‌ها و آزمایش کروناویروس تامین سرمایه خواهد کرد. به گزارش مشهدنیوز، مجلس نمایندگان آمریکا طرح […]

تصویب طرح نیم تریلیون دلاری برای جبران خسارات کووید 19 در کنگره آمریکا

تصویب طرح نیم تریلیون دلاری برای جبران خسارات کووید 19 در کنگره آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا طرحی به منظور تخصیص حدود نیم تریلیون دلار برای جبران خسارات وارده به دنبال شیوع کووید 19 را تصویب کرد که برای کسب و کارهای کوچک، بیمارستان‌ها و آزمایش کروناویروس تامین سرمایه خواهد کرد.

به گزارش مشهدنیوز، مجلس نمایندگان آمریکا طرح تخصیص این سرمایه 484 میلیارد دلاری برای جبران خسارات ناشی از گسترش بیماری کووید 19 را دو روز پس از آن تصویب کرده است که مجلس سنا نیز به این اقدام رای مثبت داد تا سرمایه مورد نیاز کسب و کارهای کوچک برای ادامه پرداخت حقوق به کارکنانشان تامین شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این اقدام تنها چند هفته پس از ارائه طرح بسته‌ای دو تریلیون دلاری صورت گرفته که تامین منابع مالی برای تقریبا همه آمریکایی‌ها را شامل می‌شود.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان اظهار کرد، این مجلس پس از بازگشایی کنگره در ماه مه، کار بر روی یک بسته کمکی گسترده‌تر را آغاز خواهد کرد که بر کارکنان خط مقدم مقابله با کرونا متمرکز است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.