Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 1936
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, رهبری تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2019 - 19:47 |

تقدیر دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمهوری اسلامی ایران

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه سفرش به تهران یک سفر عادی بوده است از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مساله فلسطین تشکر و قدردانی کرد. به گزارش مشهدنیوز،   پایگاه خبری العهد لبنان نوشت که هیاتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست زیاد نخاله، دبیرکل این جنبش در هفته جاری به […]

تقدیر دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمهوری اسلامی ایران

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه سفرش به تهران یک سفر عادی بوده است از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مساله فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مشهدنیوز،   پایگاه خبری العهد لبنان نوشت که هیاتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست زیاد نخاله، دبیرکل این جنبش در هفته جاری به تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند و ایستادگی کامل و همه جانبه ایران در کنار ملت و مقاومت فلسطین را از زبان مسولان ایرانی شنیدند.

در پی این سفر، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد فلسطین در گفت وگو با العهد گفت:با توجه به طبیعت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین، ما این سفر را یک سفر عادی می‌دانیم. این سفر تاکیدی بر هم پیمانی و روابط تاریخی با ایران است.

وی افزود:هیچ تغییری در روابطمان با ایران ایجاد نشد و این سفر در راستای تقویت روابط ، بحث در رابطه با مشکلات ملت فلسطین وچالش‌های منطقه ای که با آنها روبه رو است انجام شد ، همچنین این سفر با توجه به اهمیت ایران و وزن منطقه‌ای و بین‌المللی آن و نیز نقش سیاسی گسترده آن در منطقه انجام شد و ایران همواره حامی همراه ملت فلسطین بوده است.

دبیرکل جنبش جهاد فلسطین در ادامه تأکید کرد: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای حمایت و پشتیبانی ملت فلسطین بوده است و آنها در کنار ما ایستاده‌اند درحالی که هیچ مسئول دیگری در منطقه در کنار ما نمی ایستد؛ بنابراین ما همواره شاهد این هستیم که مساله فلسطین و مشکلات ملت آن همواره مورد توجه مسئولان ایرانی است ، به همین دلیل از آنها و از تمام ملت ایران که  مقاومت فلسطین و لبنان  را در آغوش گرفته است تقدیر و تشکر می کنیم.

به گزارش مشهدنیوز،  زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد فلسطین و هیات همراه صبح دیروز(دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدارتأکید کردند: فلسطین با قدرت خواهد ماند و به لطف الهی در آینده نه چندان دور، پیروزی نهایی ملت فلسطین محقق خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به یک معادله روشن در قضیه فلسطین گفتند: براساس این معادله اگر مقاومت کنید پیروز خواهید بود و اگر مقاومت نکنید پیروزی نخواهید داشت اما به فضل الهی، مردم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی تاکنون مقاومت کرده و پیروز بوده اند. پیروزی مردم فلسطین در سال‌های اخیر، به معنای توانایی تشکیل حکومت در تل‌آویو نبوده است که البته این موضوع نیز به فضل پروردگار محقق خواهد شد، بلکه پیروزی اصلی این بوده است که رژیم صهیونیستی که ارتش های عربی نتوانستند آن را شکست دهند، به‌وسیله مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت به زانو درآمد و به اذن الهی پیروزی‌های بزرگ‌تری نیز خواهید داشت. رژیم صهیونیستی که در دو جنگ قبلی با گروه‌های مقاومت، در برهه‌ای بعد از ۲۲ روز و در برهه‌ای دیگر بعد از ۸ روز درخواست آتش‌بس کرد، در آخرین درگیری، بعد از ۴۸ ساعت خواستار آتش‌بس  شد و این، یعنی به زانو درآمدن رژیم غاصب صهیونیستی.

براساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد فلسطین با دیگر مسولان عالی رتبه ایرانی از جمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.