Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 1884
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, حقوقی و قضایی تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2019 - 10:14 |
دادستان تهران

جز بازگشت وجوه، مانع دیگری در پرونده بابک زنجانی وجود ندارد

دادستان تهران با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: دستگاه قضایی در این رابطه می‌خواهد وجوه برگردد و مانع دیگری وجود ندارد. به گزارش مشهدنیوز،  عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت:  تنها مانعی که در این پرونده وجود دارد این است که دستگاه قضایی می‌خواهد […]

جز بازگشت وجوه، مانع دیگری در پرونده بابک زنجانی وجود ندارد

دادستان تهران با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: دستگاه قضایی در این رابطه می‌خواهد وجوه برگردد و مانع دیگری وجود ندارد.

به گزارش مشهدنیوز،  عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت:  تنها مانعی که در این پرونده وجود دارد این است که دستگاه قضایی می‌خواهد وجوه برگردد و مانع دیگری وجود ندارد.

وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه دو هفته پیش گفته شد که حراج برخی اموال در این پرونده  شروع شده است گفت: این امر طبق روال وجود دارد ولی اموالی که مشمول حکم است دو میلیارد و اندی یورو است که رقم بالایی است و ما تلاش داریم که اموال برگردد و اموالی که مزایده شده اموالی بود که در اختیار ما بود و طبق مقررات به مزایده گذاشتیم.

وی درباره اخرین وضعیت پرونده های مشایی و بقایی و جوانفکر گفت: حکم پرونده اقای مشایی تایید شده و دوران محکومیت یعنی ۵ سال (اشد مجازات) را می گذرانند  و آقای بقایی حکمش در حال اجرا است و در مورد آقای جوانفکر هم حضور (ذهن) ندارم.

وی درباره آخرین وضعیت حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات گفت: ما دو روز پیش که به دانشگاه رفتیم برخی از دانشجویان گفتند که ما اطلاعاتی داریم در مورد اینکه نامه و طومار نوشتیم و من از همین تریبون به دانشجویان می گویم که اگر نامه و طوماری قبلا  نوشتند به بازپرس و دادستانی تهران تحویل دهند و ما اگر مطمئن باشیم که قبلا تذکراتی به دانشگاه داده شده حتما بررسی می‌کنیم.

وی افزود : ما تا این لحظه جز یک مورد که همانجا تحویل ما دادند اطلاعاتی به ما داده نشد.
ادامه دارد…

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.