۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 7496
  پرینتخانه » فوتبال اروپا تاریخ انتشار : 02 ژانویه 2020 - 1:09 |
برایتون 1-1 چلسی

جهانبخش، چلسی را قیچی کرد

برایتون 1-1 چلسی جهانبخش، چلسی را قیچی کرد علیرضا جهانبخش در دومین بازی متوالی برای برایتون گلزنی کرد. به گزارش مشهدنیوز، در یکی از اولین مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه و از ساعت 16 (به وقت تهران) برایتون در ورزشگاه آمکس میزبان چلسی بود و این مسابقه در نهایت با گل طلایی برایتون، علیرضا […]

جهانبخش، چلسی را قیچی کرد
علیرضا جهانبخش در دومین بازی متوالی برای برایتون گلزنی کرد.

به گزارش مشهدنیوز، در یکی از اولین مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه و از ساعت 16 (به وقت تهران) برایتون در ورزشگاه آمکس میزبان چلسی بود و این مسابقه در نهایت با گل طلایی برایتون، علیرضا جهانبخش، با تساوی 1-1 به پایان رسید.

چلسی که در 7 مسابقه از 9 دیدار آخر خارج از خانه به پیروزی رسیده، با ترکیب ابتدایی زیر به میدان رفت:

کپا؛ جیمز، رودیگر، زوما، آزپیلیکوئتا؛ کانته، جورجینیو؛ ویلیان، مانت، پولیسیچ؛ آبراهام

در سمت مقابل نیز علیرضا جهانبخش که در بازی قبلی برایتون (پیروزی 2-0 برابر بورنموث) به صورت ثابت به میدان رفته و نخستین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رسانده بود، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

چلسی در دقیقه 10 به گل نخست رسید. کرنر ارسالی مانت با ضربه سر زوما به آبراهام رسید تا او با شلیک خود دروازه برایتون را تهدید کند. ضربه آبراهام با دفع آرون موی روی خط دروازه همراه بود اما در ریباند سزار آزپیلیکوئتا دروازه برایتون را گشود تا کاپیتان اسپانیایی چلسی زننده اولین گل لیگ برتر انگلیس در سال 2020 میلادی و این دهه باشد. بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

گراهام پاتر در نیمه دوم و در دقیقه 68 در سومین تعویض خود، علیرضا جهانبخش را به جای آرون موی به زمین آورد و این تعویض در دقیقه 84 به بهترین شکل ممکن موثر واقع شد. کرنر ارسالی مرغ های دریایی از سمت راست در تیر دورتر به لوئیس دانک رسید و او نیز با ضربه سر، جهانبخش را در موقعیت مناسبی قرار داد. جهانبخش نیز که پشت به دروازه بود، تصمیم گرفت شانس خود را با زدن ضربه برگردان امتحان کند که این ضربه در نهایت در مقابل دیدگان کپا، به سمت چپ دروازه چلسی رفت و گل تساوی به ثمر رسید.

برایتون در دقیقه 88 هم می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه مائوپای با دفع دیدنی کپا همراه بود. در دقیقه 95 نیز ضربه ایستگاهی دانک بدون ایجاد خطری جدی توسط کپا دفع شد تا بازی در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

جهانبخش در 22 دقیقه ای که در میدان حاضر بود 3 شوت زد که یکی از آن ها در چارچوب بود و همان هم به گل تبدیل شد، 3 موقعیت ساخت، 8 پاس داد که تمامی آن ها به مقصد رسید، یک دریبل موفق داشت و یک بار هم با خطا متوقف شد. جهانبخش در یک نبرد برنده و در دو دوئل دیگر بازنده بود.

برایتون با این تساوی 24 امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم جدول صعود کرد. چلسی نیز با این یک امتیاز به امتیاز 36 رسید و شانس نزدیک شدن به منچسترسیتی را از دست داد. اکنون منچستریوناتید فرصت دارد با برتری برابر آرسنال، به دو امتیازی چلسی برسد.

در دیگر مسابقه همزمان، برنلی در خانه 2-1 به آستون ویلا باخت.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.