Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 3855
  پرینتخانه » نظامی تاریخ انتشار : 02 مارس 2019 - 21:47 |

حل مشکل کسرخدمت سربازی فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی

حل مشکل کسرخدمت سربازی فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حل مسئله کسر خدمت‌های سربازی مربوط به فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی دوران جنگ خبر داد. به گزارش مشهدنیوز،     سردار موسی کمالی  درباره مشکل به وجود آمده برای کسر خدمت‌های سربازی مربوط به […]

حل مشکل کسرخدمت سربازی فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی

حل مشکل کسرخدمت سربازی فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حل مسئله کسر خدمت‌های سربازی مربوط به فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی دوران جنگ خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز،     سردار موسی کمالی  درباره مشکل به وجود آمده برای کسر خدمت‌های سربازی مربوط به فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی زمان جنگ تحمیلی اظهار کرد: برابر مصوبه‌ای که ستاد کل نیروهای مسلح دارد ۵۰ درصد از خدمت فرزندان کارکنان دولت در مناطق عملیات امنیتی زمان جنگ مشمول کسر خدمت می شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در این زمینه وجود داشت خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز جلسه مشترک میان معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج برگزار شده و ابهامات مطرح شده در این خصوص بررسی و خوشبختانه برطرف شد.

کمالی افزود: در همین راستا نیز به‌زودی اعطای کسر خدمت سربازی به فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی زمان جنگ آغاز شده و این افراد از سوی وزارتخانه‌ها معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: شرایط استفاده از این کسر خدمت‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.