Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 4441
  پرینتخانه » تیتر یک, مجلس تاریخ انتشار : 31 جولای 2019 - 20:20 |

خبری درباره ماهواره “ناهید۱”/ پاسخ ظریف به درخواست پمپئو/تصویب لایحه تغییر واحد پول ملی و…

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟ خبری درباره ماهواره “ناهید۱”/ پاسخ ظریف به درخواست پمپئو/تصویب لایحه تغییر واحد پول ملی و… اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم مرداد ماه ۱۳۹۸ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند. به گزارش مشهدنیوز، مشروح گفت‌وگوهای محمدجواد آذری […]

خبری درباره ماهواره “ناهید۱”/ پاسخ ظریف به درخواست پمپئو/تصویب لایحه تغییر واحد پول ملی و…

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

خبری درباره ماهواره “ناهید۱”/ پاسخ ظریف به درخواست پمپئو/تصویب لایحه تغییر واحد پول ملی و…

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم مرداد ماه ۱۳۹۸ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش مشهدنیوز، مشروح گفت‌وگوهای محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی ربیعی سخنگوی دولت، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

 

کلیات لایحه حذف سه صفر از پول ملی در دولت تصویب شد

علی ربیعی سخنگوی دولت از تصویب کلیات لایحه حذف سه صفر از پول ملی در دولت خبر داد و با بیان اینکه جزئیات این لایحه در جلسات آتی دولت بررسی می‌شود، افزود: سعی می‌کنیم لایحه را با دوفوریت به مجلس ارسال کنیم.

 «ناهید ۱» تا دو هفته دیگر تحویل وزارت دفاع می‌شود

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: احتمالا ظرف یکی دو هفته آینده ماهواره «ناهید ۱» برای در مدار قرار گرفتن تحویل وزارت دفاع می‌شود. وی افزود: کار پژوهشگرهای پژوهشگاه فضایی در خصوص این ماهواره پایان یافته و تست‌های نهایی مربوطه نیز انجام شده است و احتمالا ظرف یکی دو هفته آینده ماهواره برای در مدار قرار گرفتن تحویل وزارت دفاع می‌شود.

Related image

تست موشکی ایران طبیعی است

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مورد اخبار منتشره در موردآزمایش موشکی ایران، با تاکید بر اینکه تست موشکی جمهوری اسلامی ایران روندی طبیعی است، گفت: برنامه های تحقیقاتی نیروهای مسلح هر سال تدوین و به موقع اجرا می شود و در کل دنیا این کارها طبیعی است اگر بر روی بعضی از موضوعات کار رسانه‌ای خاص می‌کنند دنبال اهداف خاص خودشان هستند اما نیروهای مسح برنامه‌هایشان کاملاً مرتب اجرا می‌شود از جمله تست موشک.

Related image

ترفند پمپئو برای مصاحبه با رسانه‌های ایرانی بسیار سخیف است/اروپا جرات داشته باشد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با بیان اینکه ترفند پمپئو برای مصاحبه با رسانه‌های ایرانی بسیار سخیف است گفت: اگر مقامات آمریکا قصد گفت و گو با مردم ایران را دارند به تقاضای مصاحبه‌هایی که پیش از آن به آنها داده شده است پاسخ دهند. وی همچنین با اشاره به این که آمریکا نباید بگوید که اینستکس چگونه کار کند خاطر نشان کرد:‌ اینستکس ساز و کاری برای اجرای تعهدات اروپا است و نباید باموافقت آمریکا کار کند اروپا باید جرات داشته باشد

Image result for ‫رئیس دفتر رئیس جمهور‬‎

تماس تلفنی مکرون با روحانی ۱۰۰ دقیقه طول کشید

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه، خاطرنشان کرد: تماس تلفنی که آقای مکرون شب گذشته با آقای روحانی برقرار کرد، ۱۰۰ دقیقه طول کشید که این موضوع نشان دهنده آن است که ما هم در منطقه و هم در دنیا منطق داریم.

Image result for ‫رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت‬‎

تاکید وزیر صنعت بر برخورد با افزایش قیمت خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که در چند روز گذشته هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت خودرو نداشته‌ایم گفت: به شدت با افزایش قیمت خودرو برخورد می‌کنیم. وی با اشاره به این که دیروز یکی از خودروسازی‌ها گفته است که افزایش قیمت‌های آنها به دلیل اشتباه سیستمی بوده است، اظهار کرد: من به سازمان حمایت از مصرف کننده دستور بررسی دادم تا متوجه شویم که اشتباه بوده یا تصمیم برای افزایش قیمت گرفته شده است.

Image result for ‫محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی+حیاط هیات دولت‬‎

مالکان مسکن نسبت به مستاجران انصاف به خرج دهند

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار این است کسانی که صاحب مسکن هستند، انصاف به خرج دهند و این ملاحظه را برای هم‌نوعان خود و شهروندان مستاجر قایل باشند. وی با اشاره به طرح تامین مسکن کارکنان دولت، گفت: به ویژه این طرح برای جوانان و کسانی که به تازگی استخدام شده اند، مفید است تا بتوانند در یک زمان معین صاحب مسکن شوند و این امیدواری را داشته باشند.

 

استفاده از بیت‌کوین امکان جدیدی برای گسترش مبادلات است

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری با اشاره به پذیرش صنعت رمز ارز (بیت کوین)از سوی دولت اظهار کرد: استفاده صادرکنندگان و وارد کنندگان از رمز ارز (بیت کوین)، امکان جدیدی برای روان‌سازی و گسترش مبادلات در شرایطی است که برخی تهدید های تحریمی فشار هایی را در برخی قسمت ها وارد می‌کنند.

همچنین هیات دولت در جلسه امروز لایحه پیشنهادی بانک مرکزی مبنی بر تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان و حذف چهار صفر را به تصویب رساند.

در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت نیز ضمن تصویب آیین‌نامه اجرایی نحوه استفاده از نیروهای خرید خدمت در ارتش، میزان کمک هزینه قابل پرداخت به مراکز غیر دولتی توانبخشی و حق پرستاری از افراد دارای معلولیت در سال ۱۳۹۸ تعیین شد تا در دستور کار جلسه هیئت وزیران قرار گیرد.

این گزارش درحال تکمیل است…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.