۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 10211
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2020 - 14:43 |

دامادهای بی‌اعتنا به هشدارهای کرونایی بازداشت می‌شوند

دامادهای بی‌اعتنا به هشدارهای کرونایی بازداشت می‌شوند مشهدنیوز/ زنجان فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: دامادهایی که علی‌رغم هشدارهای داده شده در زمینه برگزار نشدن مراسم‌ عروسی اقدام به این کار کنند، بازداشت می‌شوند. حجت محمدی ظهر امروز (۱۷ آبان‌ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان خرم‌دره با اشاره به قرارگیری شهرستان در بین ۴۳ شهرستان بحرانی کشور و […]

دامادهای بی‌اعتنا به هشدارهای کرونایی بازداشت می‌شوند

دامادهای بی‌اعتنا به هشدارهای کرونایی بازداشت می‌شوند

مشهدنیوز/ زنجان فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: دامادهایی که علی‌رغم هشدارهای داده شده در زمینه برگزار نشدن مراسم‌ عروسی اقدام به این کار کنند، بازداشت می‌شوند.

حجت محمدی ظهر امروز (۱۷ آبان‌ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان خرم‌دره با اشاره به قرارگیری شهرستان در بین ۴۳ شهرستان بحرانی کشور و اعمال محدودیت‌های کرونایی، عنوان کرد: محدودیت‌هایی که از سوی ستاد کرونا برای شهرستان اعمال شده با دقت مورد نظارت و پایش قرار گرفته و با جدیت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پلمب واحدهای صنفی که پایبند به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیستند، ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از اصناف مستقیماً با زندگی مردم سر و کار دارند در پلمب واحدهایی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند هیچ واهمه‌ و تعارفی نداریم.

این مسئول با تاکید بر این‌که با توجه به حجم اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، نزدن ماسک از هیچ شخص و صنفی پذیرفته نیست، یادآور شد: با اصناف نیز اتمام حجت‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در قبال رعایت پروتکل‌ها در دستگاه متبوع خود حساس بوده و پاسخ‌گو باشند، افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند الگوی مردم در استفاده از ماست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره، همکاری مردم را شرط عبور از شرایط بحرانی کرونا دانست و افزود: خوشبختانه طبق بررسی‌های انجام شده رعایت پروتکل‌ها در شهرستان افزایش یافته و بیش از ۹۰ درصد اصناف در خرم‌دره از ماسک استفاده می‌کنند.

محمدی، با تاکید بر اینکه در برخورد با برگزاری مراسم‌ تجمعی مانند عروسی و عزا عزم جدی وجود دارد، عنوان ‌کرد: دامادهایی که علی‌رغم هشدارهای لازم را نسبت به برگزار نکردن مراسم‌ اقدام کنند، بازداشت خواهند شد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.