Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 8317
  پرینتخانه » تیتر یک, عمران و اشتغال تاریخ انتشار : 06 فوریه 2020 - 12:16 |
نهاوندیان:

درخصوص هپکو جای نگرانی نیست!

نهاوندیان: درخصوص هپکو جای نگرانی نیست! معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده، جای نگرانی برای شرکت هپکو نیست. به گزارش مشهدنیوز، محمد نهاوندیان امروز ۱۷ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی یک جهش صادراتی را آغاز کرده است. رقم صادراتی استان در سال گذشته رقم خوبی بوده و امسال […]

درخصوص هپکو جای نگرانی نیست!

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده، جای نگرانی برای شرکت هپکو نیست.

به گزارش مشهدنیوز، محمد نهاوندیان امروز ۱۷ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی یک جهش صادراتی را آغاز کرده است. رقم صادراتی استان در سال گذشته رقم خوبی بوده و امسال هم احتمال افزایش این آمار وجود دارد .

وی افزود: پیشنهادات خوبی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی آماده و ارائه شد که برخی مصوب شد و برخی باید در مراجع ملی مورد تایید و تصویب قرار گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: دولت تلاش داشت که بخش خصوصی و دولت و اندیشمندان اقتصادی در شورای گفت و گو کنار هم قرار گیرند که این امر در حال حاضر در استانها محقق شده و مطمئنم که با سیاست تسهیل و گشایشی که دولت دنبال می کند فشار تحریم هایی که به دنبال محدود کردن و بستن اقتصاد ایران هستند در هم خواهد شکست، همچنان که شاهد بویدم در این دوسال که فشارهای تحریمی افزایش پیدا کرده تجارت کشور در صادرات و واردات ادامه داشته و در برخی موارد شاهد افزایش صادرات بوده ایم و قطعا با همین انسجام میتوانیم تحریم ها را کنار بزنیم و جایگاه بایسته ایران در اقتصاد جهانی را پیدا کنیم.

نهاوندیان در خصوص بسته شدن حساب برخی واحدهای صنعتی بزرگ توسط تامین اجتماعی و امور مالیاتی گفت: تمهیدی که در قانون رفع موانع تولید اندیشیده شد و لایحه آن در آغاز دولت تدبیر و امید در مجلس تصویب شد، یکی از ظرفیت هایی که ایجاد کرده ستادهای رفع موانع تولید و تسهیل است که مشکلات موردی واحدهای تولیدی در آنجا بررسی می شود و اگر به تصمیماتی رسیدند، برای سازمان های طلبکار این اختیار قانونی فراهم می شود که تقسیط و رفع مشکل کنند.

وی در رابطه با جلسه‌ای گه شب گذشته در خصوص وضعیت شرکت هپکو برگزار شد اضافه کرد: پیگیری های استاندار مرکزی در خصوص رفع مشکلات این شرکت سبب اتخاذ تصمیمات خوبی برای شرکت و ایجاد زمینه رفع مشکلات و راه اندازی مجدد هپکو با عنوان یکی از بنگاه‌های فخرآفرین در حوزه تولید ملی شد.

وی گفت: برخی تصمیماتی که قبلا گرفته شده نیاز به پیگیری دارد اما در مجموع با توجه به گزارش شب گذشته، جایی برای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.