Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 13681
  پرینتخانه » تیتر یک, سیاست داخلی تاریخ انتشار : 02 نوامبر 2021 - 13:05 |

در هیچ شهری راهپیمایی ۱۳ آبان نداریم/ سردار سلامی؛ سخنران مراسم تهران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد در هیچ شهری راهپیمایی ۱۳ آبان نداریم/ سردار سلامی؛ سخنران مراسم تهران قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شعار محوری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ” ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست” است. به گزارش مشهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح […]

در هیچ شهری راهپیمایی ۱۳ آبان نداریم/ سردار سلامی؛ سخنران مراسم تهران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

در هیچ شهری راهپیمایی ۱۳ آبان نداریم/ سردار سلامی؛ سخنران مراسم تهران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شعار محوری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ” ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست” است.

به گزارش مشهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح روز سه شنبه در نشست خبری برگزاری روز ملی ۱۳ آبان گفت: شعار کوبنده و ضداستکباری مرگ بر آمریکا اصلی ترین و محوری ترین شعار همه ساله و امسال طنین انداز خواهد شد. خشم مقدس مردم ایران با سر دادن این شعار دوباره تجلی پیدا می کند. ۱۳ آبان یکی از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی در تاریخ معاصرمان است. روزی که رهبر انقلاب از آن به عنوان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت در ملت مسلمان نام بردند.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان روز تجلی اقتدار جوانان ایران در برابر توطئه دشمنان و استکبار است و انشاءالله با رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی برگزار می شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف ستاد برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: تاکید بر همیشگی بودن مبارزه با استکبار، ارتقاء آگاهی مردم و نسل جوان نسبت به سیاست های خصمانه آمریکا و تببین شعار استراتژیک “مرگ بر آمریکا”، تبیین اندیشه های امام راحل و مقام معطم رهبری درباره ماهیت آمریکا و جنایت آن در منطقه و جهان، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیشوایان حرکت های انقلابی است.
اشجری گفت: گرامیداشت روز ۱۳ آبان به صورت اجتماع مردمی انجام می شود و انشاءالله با واکسیناسیون عمومی که دولت سیزدهم انجام داده است شاهد فروکش کردن این بیماری باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: شعار محوری بزرگداشت این روز “ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکاست” است. ستاد برگزاری در همه شهرها شکل گرفته است و برنامه های امسال ستاد بزرگداشت روز ۱۳ آبان حول دو محور تبیینی و محوری انجام می شود. بیش از چهار هزار نشست روشنگری و بصیرتی در فصلی مجازی و حضوری انجام می شود. اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی برنامه های عمده ای را تدارک دیدند.

وی ادامه داد: مراسم نشست ضد استکباری در قم روز پنجشنبه ساعت ۴ عصر با سخنرانی آیت الله مقتدایی برگزار می شود. ۱۵۰ برنامه شب شعر و محفل انس در تمام کشور برگزار می شود. ۱۴۰  یادواره شهدای دانش آموز و استمرار طرح “لاله های روشن” نیز برگزار می شود. پویش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شکل “اجتماع” برگزار می شود و پیش از این روز در فصای مجازی نیز برگزار می شود و مردم می توانند در سایت مربوطه حصور خود را اعلام کنند و قطعنامه سراسری روز ملی را در پایان تایید کنند. ۱۱۷ برنامه فرهنگی هنری در قالب های مجازی و حقیقی در سازمان فرهنگی شهرداری در این راستا نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم باید برای برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از دهه اول محرم الگو گرفته شود، به شکلی که ما از یک هفته قبل برنامه ها رو شروع کنیم و در روز ۱۳ آبان شاهد اجتماع مردمی باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با رعایت توصیه های بهداشتی و دستور العمل های ستاد ملی در بیش از ۸۰۰ شهر ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه برگزار می شود. در هیچ شهری راهپیمایی نداریم و این مراسم فقط به شکل اجتماع با شکوه در محل های غیرمسقف که عمدتا در میادین و خیابان های شهرها خواهد بود، برگزار می شود. همچنین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی را خواهیم داشت و این ویژه برنامه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه ۱۲ آبان در ۱۱۰ مدرسه در سراسر کشور با استفاده از شبکه شاد برگزار می شود. علاوه بر این در ۱۲ آبان در دبیرستان شهید کدخدایی واقع در میدان پاستور توسط آقای کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پروش نواخته می شود. همچنین خطبه های نماز جمعه ۱۴ آبان به موضع استکبارستیزی اختصاص دارد.

وی گفت ایجاد ایستگاه سیار واکسیناسیون کرونا در محل اجتماع مراسم هم در تهران و هم در مراکز استان ها در نظر گرفته شده است.

اشجری گفت: در مراسم تهران دکتر حسین سلامی فرمانده کل سپاه سخنران اصلی مراسم هستند، البته در کنار سخنرانی اجرای مداحی حماسی، گروه های سرود و بیانیه دانشجویی و دانش آموزی نیز قرائت می شود. مراسم تهران مقابل لانه جاسوسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.