Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 12406
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 مارس 2021 - 16:27 |
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۲۲۷ نفر و فوت یک دختربچه ۶ ساله بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ دختر بچه ۶ ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور  با اشاره به آخرین آمار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در کشور، اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز (یک‌شنبه ۲۴ اسفند) ۲۲۷ نفر بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شده اند. او ادامه داد: تعداد ۶۰ نفر از مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری در […]

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ دختر بچه ۶ ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور  با اشاره به آخرین آمار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در کشور، اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز (یک‌شنبه ۲۴ اسفند) ۲۲۷ نفر بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شده اند.

او ادامه داد: تعداد ۶۰ نفر از مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه دو مرد و یک دختر بچه ۶ ساله بر اثر این حوادث فوت کرده‌اند.

خالدی افزود: از ابتدای اسفند تاکنون ۳۰مورد  قطع عضو، ۶۲ آسیب چشمی و ۷۷ مورد سوختگی بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شده است.

سازمان اورژانس کشور بیان کرد: ۹۲ درصد از مصدومان چهارشنبه سوری سال جاری مرد و ۸ درصد خانم هستند. همچنین تا به این لحظه ۱۵۸ مصدوم این حوادث از بیمارستان ترخیص شده و شش نفر در محل درمان شده‌اند.

او گفت: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی بیشترین و استان هرمزگان کمترین حوادث و مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری را داشته‌اند.

خالدی یادآوری کرد: توصیه می‌شود کارمندان در روز چهارشنبه سوری زودتر به خانه‌های خود بازگردند و برای تردد معابر اصلی را انتخاب کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.