Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 9475
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 می 2020 - 21:47 |

دستورالعمل آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریم ایران

دستورالعمل آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریم ایران وزارت خارجه آمریکا از صدور دستورالعملی برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های این کشور علیه ایران، سوریه و کره‌شمالی خبر داد. به گزارش مشهدنیوز،  وزارت امور خارجه و دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه دستورالعملی را برای سخت‌تر کردن تحریم‌های اعمالی علیه ایران، کره […]

دستورالعمل آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریم ایران

دستورالعمل آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریم ایران

وزارت خارجه آمریکا از صدور دستورالعملی برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های این کشور علیه ایران، سوریه و کره‌شمالی خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز،  وزارت امور خارجه و دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه دستورالعملی را برای سخت‌تر کردن تحریم‌های اعمالی علیه ایران، کره شمالی و سوریه وضع کرد.

این وزارتخانه مدعی شده که این بیانیه برای کمک به صنعت دریانوردی و فعالان بخش انرژی و فلزات برای مقابله با فعالیت‌های فریبکارانه کشتیرانی صادر شده تا اشخاص و نهادهایی که در این صنایع فعالیت دارند از خطر تحریم‌های آمریکا محفوظ بمانند.

همچنین در این بیانیه آمده است که این دستورالعمل، دستورالعمل‌های گذشته دولت آمریکا را به‌روزرسانی کرده و آن‌ها را توسعه می‌دهد.

از «ارائه اطلاعات و ابزار لازم به فعالان صنایع دریانوردی برای مقابله با روش‌های نوین و جدید گریز از تحریم‌ها» به عنوان هدف صدور این دستورالعمل یاد شده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.