۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 4778
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 07 آگوست 2019 - 13:35 |

دستگیری ۶۶ مفسد اقتصادی در بوشهر

دستگیری ۶۶ مفسد اقتصادی در بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: در حوزه مقابله با فساد اقتصادی با محوریت زمین‌خواری و فرار مالیاتی در چهار ماهه اول سال جاری ۶۶ نفر دستگیر شده است. به گزارش مشهدنیوز، سردار خلیل واعظی در نشست مطبوعاتی توضیح داد: در حوزه مقابله با فساد اقتصادی در استان با محوریت زمین‌خواری […]

دستگیری ۶۶ مفسد اقتصادی در بوشهر

دستگیری ۶۶ مفسد اقتصادی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: در حوزه مقابله با فساد اقتصادی با محوریت زمین‌خواری و فرار مالیاتی در چهار ماهه اول سال جاری ۶۶ نفر دستگیر شده است.

به گزارش مشهدنیوز، سردار خلیل واعظی در نشست مطبوعاتی توضیح داد: در حوزه مقابله با فساد اقتصادی در استان با محوریت زمین‌خواری و فرار مالیاتی اقدامات خوبی صورت گرفته و حدود ۴۸ فقره انواع جرایم اقتصادی با محوریت دو جرم مذکور با ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در چهار ماهه سال جاری کشف و در همین ارتباط همچنین ۶۶ نفر دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: مهمترین جرایم فضای مجازی در استان بوشهر، برداشت اینترنتی غیرمجاز با ۴۳ درصد و کلاهبرداری اینترنتی با ۳۸ درصد است.

ترانزیت موادمخدر را از طریق دریا

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته دریا به محلی برای ورود مواد مخدر به استان تبدیل شده است و موادمخدر را از طریق دریا ترانزیت می کنند. سال جاری حدود سه تن و ۹۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش دستگیری قاچاقچیان و توقیف خودروها در استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه ۶ باند عمده در استان متلاشی شده و بیشترین کشفیات نیز مربوط به تریاک بوده است.

وی در پاسخ به چرایی افزایش قاچاق از طریق دریا عنوان کرد: کنترل در خشکی برای پلیس راحت تر بوده و تمام تجهیزات و ابزارهای ما نیز در خشکی است، همچنین در دریا به اندازه خشکی حضور نداریم ولی با این حال مقابله انجام می‌شود.

واعظی از توقیف بیش از 5000 خودروی حامل کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ایستگاه بازرسی پلیس به سامانه گمرک متصل بوده و در صورت عدم مطابقت بارنامه برخورد صورت می‌گیرد.

رشد ۸۵ درصدی کشفیات قاچاق در استان بوشهر

وی با اشاره به رشد ۸۵ درصدی کشفیات قاچاق در استان افزود: در زمینه کشفیات سوخت قاچاق نیز  رشد چشمگیری را شاهد هستیم.

وی از افزایش تلفات تصادفات جاده‌ای در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری خبر داد و گفت: متاسفانه به علت گرمای هوا راکبان موتور نمی توانند از کلاه ایمنی استفاده کنند و ۳۸ درصد تصادفات فوتی استان نیز مربوط به موتورسیکلت‌ها است.

سردار واعظی با بیان اینکه ۱۰۵ درصد از جرایم جنایی در سطح استان کشف شده است، یادآور شد: در سال جاری شاهد کاهش سرقت‌های مسلحانه و عدم وقوع برخی جرایم از جمله جیب‌بری، آدم‌ربایی، سرقت از بانک و طلافروشی بوده ایم.

وی تاکید کرد:  وقوع قتل در استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته و بیشتر این قتل‌ها نیز خانوادگی بوده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.