۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 13182
  پرینتخانه » آخرین اخبار, جام حذفی, فوتبال, ورزشی تاریخ انتشار : 15 جولای 2021 - 23:07 |
فرهاد مجیدی: من به اینا نمی بازم...

دوباره استقلال فرهاد در جام خذفی فاتح دربی شد

تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. حساسیت کار به حدی برای دو تیم بالا بود که شاهد کمترین موقعیت گل در طول بازی بودیم.   دربی 96 پایتخت در پایان 90 دقیقه گلی نداشت؛ […]

دوباره استقلال فرهاد در جام خذفی فاتح دربی شد

تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. حساسیت کار به حدی برای دو تیم بالا بود که شاهد کمترین موقعیت گل در طول بازی بودیم.

 

دربی 96 پایتخت در پایان 90 دقیقه گلی نداشت؛ دو تیم طی دو 45 دقیقه، بیشتر به دنبال گل نخوردن بودند تا گل زدن تا به این ترتیب شاهد کمترین موقعیت گل در طول 90 دقیقه باشیم. به این ترتیب پنجمین دربی حذفی به وقت های اضافه کشیده شد؛ اتفاقی که طی 4 بازی از 5 بازی قبل هم رخ داده بود.

 

شاگردان فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی در 30 دقیقه وقت های اضافه هم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا برای تعیین برنده، کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی ، 5 پنالتی زن اول تیم شان را به شرح زیر انتخاب کردند

استقلال: وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی
پرسپولیس: مهدی ترابی، حسین کنعانی، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی

بر اساس قرعه کشی انجام گرفته توسط کاپیتان های دو تیم، استقلال شروع کننده ضربات پنالتی شد.

هرسه پنالتی اول دو تیم گل شد اما بعد از گل شدن شوت زیر طاقی زیبا ارسلان مطهری . عیسی آل کثیر با دور خیز بسیار، شوت پر قدرت اما کم دقتی را روانه دروازه استقلال کرد؛ توپ علی رغم اینکه حسینی جهت ضربه را درست تشخیص نداده بود، از بالای دروازه راهی اوت شد تا چهارمین پنالتی برای پرسپولیس از دست برود

پنالتی پنجم استقلال : ضربه مهدی قایدی به سمت راست را حامد لک بدون اینکه شیرجه بزند مهار کرد؛ این ضربه از زاویه مناسبی برخوردار نبود. و برای پرسپولیس مهدی عبدی ضربه خود را به همان جایی زد که قایدی زد؛ حسینی هم با واکنشی مشابه لک ضربه را مهار کرد تا با گرفتن دو پنالتی متوالی حریف، پیروزی تیمش را رقم بزند.

بدین ترتیب استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه (۴)۰- (۳)۰ پرسپولیس را شکست داد و راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.