۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 9620
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, سلامت تاریخ انتشار : 03 نوامبر 2020 - 16:51 |

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشدار داد: بحرانی فراتر از تصور در انتظار کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشدار داد بحرانی فراتر از تصور در انتظار کهگیلویه مشهدنیوز/کهگیلویه و بویراحمد رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در صورت رعایت نکردن و حضور مردم در اجتماعات، شاهد بحران کرونایی فوق تصور در شهرستان خواهیم بود. محمدطاهر طیب زادگان در نشست کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا در دهدشت ضمن […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشدار داد: بحرانی فراتر از تصور در انتظار کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشدار داد

بحرانی فراتر از تصور در انتظار کهگیلویه

مشهدنیوز/کهگیلویه و بویراحمد رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در صورت رعایت نکردن و حضور مردم در اجتماعات، شاهد بحران کرونایی فوق تصور در شهرستان خواهیم بود.

محمدطاهر طیب زادگان در نشست کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا در دهدشت ضمن تشریح روند اپیدمی بیماری کرونا اظهار کرد: هم اکنون بخش درمان شهرستان با محوریت بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی لازم با توجه به آمار بالا و فزاینده بستری های مربوط به بیماری کرونا، با مشکل جدی مواجه شده است.

وی بیان کرد: تنها راه مقابله با این بیماری عزم راسخ مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و کاهش بار مراجعه به بیمارستان می باشد.

طیب‌زادگان افزود: مردم می بایست با اجتناب از حضور در اجتماعات اعم از اجتماعات شادی و عزا و سایر اجتماعات مرسوم و خانوادگی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی ضمن حفظ سلامتی خود یاریگر مدافعان سلامت شهرستان باشند چرا که در غیر اینصورت شاهد بروز بحرانی فراتر از آنچه تصور می شود خواهیم بود.

به گزارش مشهدنیوز،  وی با اشاره به تشدید نظارت های ویژه بر اماکن عمومی و صنوف مختلف توسط کارشناسان بهداشتی شهرستان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی در صورت مشاهده کوچکترین مورد از نقض شیوه نامه بهداشتی در چنین اماکنی، مکان مورد نظر در اسرع وقت تعطیل و با متصدیان آن مکان ها برخورد قانونی لازم به عمل می آید.

انتهای پیام/

نویسنده : شاهین طاقتی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.