Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 1195
  پرینتخانه » آموزش تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2018 - 11:25 |

راه‌اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس

راه‌اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس قائم مقام سازمان دانش آموزی از اختصاص یک موج رادیو برای سرویس دانش آموزی خبر داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی را در رادیو پیش بینی کردیم. به گزارش مشهدنیوز، محمد روشنی جزئیات تفاهم نامه جدید سازمان دانش آموزی با انجمن اولیا و مربیان را تشریح و […]

راه‌اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس

راه‌اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس

قائم مقام سازمان دانش آموزی از اختصاص یک موج رادیو برای سرویس دانش آموزی خبر داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی را در رادیو پیش بینی کردیم.

به گزارش مشهدنیوز، محمد روشنی جزئیات تفاهم نامه جدید سازمان دانش آموزی با انجمن اولیا و مربیان را تشریح و اظهار کرد: این طرح که مربوط به سرویس مدارس است همه ساله انجام می‌شده اما امسال میان سازمان دانش آموزی انجمن اولیا و مربیان تفاهم نامه ای منعقد و بخش نظارت و امور فرهنگی بر سرویس ها به مدت یکسال به ما واگذار شد که اکنون در حال انجام است.

وی افزود: کمیته های استانی را تشکیل می دهیم. چاپ بروشور و سایر محتوای آموزشی و تهیه بسته های فرهنگی در قالب این طرح صورت می گیرد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی از تلاش برای اختصاص یک موج رادیو به زمان رفت و برگشت و حضور بچه ها در سرویس مدارس خبر داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی در رادیو را پیش بینی کردیم و محتوای کلی این شبکه رادیویی شاد، فرهنگی، آموزشی و بر اساس سن دانش آموزان خواهد بود.

روشنی ادامه داد: هروز جلساتی برگزار می‌شود تا سریعا شیوه نامه را تصویب و به استان ها ارسال کنیم.

وی درباره هزینه بر بودن برنامه‌های فرهنگی برای اولیا اظهار کرد: این برنامه هیچ هزینه ای برای والدین ندارد و در قالب همان هزینه‌ایست که برای سرویس می پردازند.

روشنی افزود: در مرحله بعدی قرار است اپلیکیشن کاربردی برای سرویس مدارس تولید کنیم.
انتهای پیام/

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.