۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 11300
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2020 - 19:32 |
نظرسنجی محبوب ترین آزادکاران جهان

رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست!

نظرسنجی محبوب ترین آزادکاران جهان رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست! در نظرخواهی محبوب ترین آزادکاران جهان که میان ۱۶ کشتی گیر برگزار شد، حسن یزدانی با رای مردم و پس از برتری مقابل والنتین یوردانوف و طاها آکگل به نیمه نهایی رسید. به گزارش مشهدنیوز/ اتحادیه […]

رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست!

نظرسنجی محبوب ترین آزادکاران جهان

رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست!

در نظرخواهی محبوب ترین آزادکاران جهان که میان ۱۶ کشتی گیر برگزار شد، حسن یزدانی با رای مردم و پس از برتری مقابل والنتین یوردانوف و طاها آکگل به نیمه نهایی رسید.

به گزارش مشهدنیوز/ اتحادیه جهانی کشتی با قرار دادن ۱۶ آزادکار نام آشنای کشتی جهان از علاقمندان به کشتی در سراسر جهان خواست آرای خود را اعلام کنند.

حسن یزدانی و عبدالله موحد نمایندگان ایران در بین ۱۶ آزادکار مطرح جهان بودند اما موحد اسطوره کشتی ایران و دارنده ۵ طلای جهان و یک طلای المپیک در همان دور نخست مقابل گنوپتریاشویلی سنگین وزن گرجستان که ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک را در کارنامه خود دارد بازنده شد، هر چند آوازه موحد بیشتر از پتراشویلی بود اما شناخت کمتر نسل جدید از افتخارآفرینی نسل های گذشته در این رای تاثیرگذاری زیادی داشت.

اما حسن یزدانی با دو طلای جهان و یک طلای المپیک در دور نخست با رای طرفداران کشتی برابر والنتین یوردانوف نابغه سبک وزن کشتی جهان که ۸ طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد پیروز شد.

یزدانی سپس مقابل طاها آکگل ترک و دارنده ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک پیروز شد و به جمع ۴ نفر برتر این نظرسنجی راه یافت.

یزدانی در نیمه نهایی مقابل بوایسار سایتیف نابغه کشتی جهان از روسیه که ۳ طلای المپیک و ۶ طلای جهان را در ویترین افتخارات خود دارد برای رسیدن به فینال در این نظرسنجی قرار گرفت.

در سوی دیگر نیز عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس پس از شکست جان اسمیت و جردن باروز آمریکایی برای رسیدن به فینال با فرانک چامیزو رقابت دارد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.