Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 7578
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2020 - 14:51 |

روبینیو: قرار بود با دی‌بیاسی به ایران بیایم/ گفتند به درد استقلال نمی‌خوری

روبینیو: قرار بود با دی‌بیاسی به ایران بیایم/ گفتند به درد استقلال نمی‌خوری بازیکن پیشین میلان و منچسترسیتی می‌گوید چیزی تا پیوستنش به استقلال نمانده بود اما بر هم خوردن توافق این تیم و جیانی دی بیاسی باعث شد حضور او در ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. به گزارش مشهدنیوز، باشگاه اسقلال در حال […]

روبینیو: قرار بود با دی‌بیاسی به ایران بیایم/ گفتند به درد استقلال نمی‌خوری

بازیکن پیشین میلان و منچسترسیتی می‌گوید چیزی تا پیوستنش به استقلال نمانده بود اما بر هم خوردن توافق این تیم و جیانی دی بیاسی باعث شد حضور او در ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش مشهدنیوز، باشگاه اسقلال در حال مذاکره با روبینو، ستاره سال‌های قبل رئال مادرید و میلان است که البته صحبت‌های این بازیکن برزیلی و ۳۵ ساله نشان می‌دهد این مذاکرات روند مثبتی را طی نمی‌کند و همبازی‌ بازیکنانی چون کاسیاس و ایبراهیموویچ کار سختی برای حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت دارد. البته طبق اطلاعاتی که وکیل این بازیکن در اختیار خبرنگار ایسنا قرار داد، روبینیو می‌توانست با ۱.۲ ملیون یورو و قراردادی یک ساله آبی‌پوش شود که البته هنوز توافقی صورت نگرفته است. قیمت فعلی این بازیکن در سایت مطرح ترانسفرمارکت، ۷۵۰ هزار یورو است.

رابسون د سوزا ملقب به روبینیو، ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و منچسترسیتی در خصوص حضورش در استقلال گفت: قرار بود بعد از سرمربی شدن دی‌بیاسی در ایران، به یک تیم ایرانی (استقلال) بپیوندم که نمی‌دانم چرا خیلی زود همه چیز لغو شد.

وی ادامه داد: من می‌خواستم قراردادی یک ساله و تا ژانویه ۲۰۲۱ با استقلال امضا کنم اما متاسفانه به من گفتند که به درد استقلال نمی‌خورم و در سطح این تیم نیستم. من حتی پیامی برای هواداران استقلال آماده کرده بودم زیرا شنیده بودم که نیمی از ایران طرفدار این تیم هستند و علاقه زیادی به فوتبال دارند. من شوق حضور در استقلال را داشتم و دوست داشتم در جو ورزشگاه آزادی که همه از آن تعریف می‌کنند، حضور داشته باشم.

روبینیو درباره قراردادش با باشاک شهیر گفت: من سه ماه است حقوقم را از این باشگاه نگرفته‌ام و به طور قانونی می‌توانم قراردادم را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کنم. من اکنون برای مذاکره در قطر هستم و حتی قرار بود مربی بدنسازی که سابقه کار در میلان را دارد، با من به ایران بیاید.

بازیکن سابق میلان و رئال در پایان گفت: وکیل من هنوز در حال مذاکره با باشگاه است اما بعد از آن حرف‌ها کمی ناراحت شده‌ام و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای آینده من بیفتد.

انتهای پیام/

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.