۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 3080
  پرینتخانه » تیتر یک, شهری تاریخ انتشار : 16 فوریه 2019 - 15:46 |

روز غریبی نیست، اما عجیب هست

روز غریبی نیست، اما عجیب هست این دیار سربلند و این اصفهان سرافراز فصل‌های سرخ و خونینی را پشت سر گذاشته است. امروز دوباره پس از ۴۰ سالگی انقلاب و بعد از یکی از پرشورترین حضورهای حماسی در ۲۲ بهمن، پس از هشت سال دفاع مقدس دوباره موسمی رسید که گل‌ها را پرپر کند و […]

روز غریبی نیست، اما عجیب هست

روز غریبی نیست، اما عجیب هست

این دیار سربلند و این اصفهان سرافراز فصل‌های سرخ و خونینی را پشت سر گذاشته است. امروز دوباره پس از ۴۰ سالگی انقلاب و بعد از یکی از پرشورترین حضورهای حماسی در ۲۲ بهمن، پس از هشت سال دفاع مقدس دوباره موسمی رسید که گل‌ها را پرپر کند و انارها را به خاک بیاندازد. امروز مرز تا مرز، شقایق رویید و سرفرازی و سربلندی این بار هم از اصفهان رواج گرفت.

به گزارش مشهدنیوز، تمام این دیار، تمام این شهر و تمام خاک این کهن بوم شقایق روییده است یک روز در بحبوحه انقلاب، یک روز برای رفتن به جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و حالا برای دفاع از میهن فرزندان اصفهان صف کشیده‌اند، فقط حواستان باشد ناگهان پایتان روی لاله‌ای در این دیار نخیزد.

اینجا اصفهان، اینجا پادگان لشکر ۱۴ امام حسین، روز غریبی نیست، اما عجیب هست، اینکه صدای گریه و ناله می‌آید غریب نیست، اما هستند مردان و زنانی که محکم ایستاده‌اند، هستند مادرانی که مستحکم پای شهیدش ایستاده و به او افتخار می‌کند، اینجا پدرانی و برادرانی که قرص و محکم ایستاده‌اند و می‌گویند شهادت مبارکش باشد این عجیبی داستان ماست، اینجا اصفهان است نه اصفهان سال ۵۷ و نه اصفهان سال ۶۵، اوضاع شبیه به ۲۵ آبان ۶۱ هست، اما ۲۶ بهمن ۹۷ است. ۲۷ شهید اینجا هستند شهیدانی که از مرز باز می‌گشتند تا ذره‌ای از خاک کشور را ندهند.

پدر شهید اسماعیل کرمی که خود بردار شهید کرمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است، می‌گوید: برادرم رفته است و امروز فرزندم را داده‌ام یک خواهش دارم اینکه این کشور را سربلند کنید. آنچه رهبری می‌گوید را اجرایی کنند و کشور را سربلند بدارند و مردم را از مشکلات رها کنند. او از اینکه فرزندش شهید شده ذره‌ای پشیمان نیست.

بردار شهید اسماعیل کرمی می‌گوید: لباس مشکی نپوشیده‌ایم دشمنان این کشور در اشتباه هستند، این داغ سنگین هست ولی نه من نه پدرم و نه مادرم لباس مشکی نپوشیده‌ایم و افتخار می‌کنیم که اسماعیل رفت. چراکه دشمنان نتوانستند حماسه ۲۲ بهمن را هضم کنند و سعی کردند با این کار شیرینی این حماسه را تلخ کنند.

وی تاکید می‌کند: حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت مسئولان کشور را سنگین‌تر کرده است و این خون‌ها چه در لب مرز و چه در کشورهای دیگر ریخته می‌شود این مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش مشهدنیوز، فراموش نخواهیم کرد که این عشق بازی‌ها یعنی حرکت، یعنی سخن گفتن فراتر از مرزهای بودن، یعنی سخن گفتن با زبان بسته.

 

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.