۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 8778
  پرینتخانه » تیتر یک, دولت, سلامت تاریخ انتشار : 25 فوریه 2020 - 18:22 |

رییس جمهور: اعتماد مردم برای ما اصل است

رییس جمهور: اعتماد مردم برای ما اصل است رییس جمهور با تاکید بر این که اعتماد مردم برای مسوولان اصل است گفت: در موضوع بیماری کرونا مردم باید به اطلاعیه‌های وزارت بهداشت که از صدا و سیما اعلام می‌شود اعتماد کنند. به گزارش مشهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه عصر امروز (سه شنبه ششم اسفند) […]

رییس جمهور: اعتماد مردم برای ما اصل است

رییس جمهور: اعتماد مردم برای ما اصل است

رییس جمهور با تاکید بر این که اعتماد مردم برای مسوولان اصل است گفت: در موضوع بیماری کرونا مردم باید به اطلاعیه‌های وزارت بهداشت که از صدا و سیما اعلام می‌شود اعتماد کنند.

به گزارش مشهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه عصر امروز (سه شنبه ششم اسفند) ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی و رسانه‌های معاند حرف‌های عجیب و غریب گفته می شود که مردم نباید به آن توجه کنند و از طرفی مسوولان فضای مجازی باید در این زمینه به خوبی مسوولیت خود را انجام دهند.

وی با تشکر از پرسنل بهداشت و درمان سراسر کشور یادآور شد: در جلسه امروز به وزیر بهداشت گفتم که پرسنل بهداشتی و درمانی هرگونه نیازی که دارند باید در اولویت باشد و برطرف شود.

روحانی افزود: خوشبختانه گزارش وزیر بهداشت امیدوارکننده است و به سمت کنترل ویروس حرکت می کند از طرفی مراجعه کننده‌ها به شدت کاهش یافته و از سوی دیگر افرادی که تست‌شان مثبت بوده و مراحل درمانشان را گذرانده اند و مرخص شده اند، افزایش یافته است.

رییس جمهور با بیان این که امکانات بهداشتی و پرسنل متخصص و دلسوز ما از بخش های نمونه کشور هستند که می توان به آن اعتماد کرد، ادامه داد: چند ماه پیش هم که آنفلوآنزا نوع B کشور را تهدید می کرد همین پرسنل با تلاش خود به خوبی آنان را کنترل کردند و الان هم مطمئن هستم که این کنترل را انجام می دهند.

انتهای پیام/

دبیر: مصطفی مُکاری

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.