۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 6451
  پرینتخانه » آموزش تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2019 - 13:41 |
به دلیل اختلال اینترنت طی روزهای گذشته؛

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی تمدید می‌شود

به دلیل اختلال اینترنت طی روزهای گذشته؛ زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی تمدید می‌شود به دلیل اختلال به وجود آمده در شبکه اینترنت طی روزهای گذشته، زمان ثبت نام پذیرش تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شده و ادامه می‌یابد. به گزارش مشهدنیوز، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع […]

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی تمدید می‌شود

به دلیل اختلال اینترنت طی روزهای گذشته؛

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی تمدید می‌شود

به دلیل اختلال به وجود آمده در شبکه اینترنت طی روزهای گذشته، زمان ثبت نام پذیرش تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شده و ادامه می‌یابد.

به گزارش مشهدنیوز، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در جمع روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: نظر به استقبال گسترده متقاضیان پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی و با توجه درخواست مراکز آموزشی این دانشگاه و اختلال اینترنت کشور در فرایند پذیرش، ثبت نام برای متقاضیان دوره های کاردانی و کارشناسی تا هفته آینده از طریق مراکز آموزش علمی کاربردی فراهم شده است.

دکتر امید افزود: تا امروز بیش از 20 هزار نفر در تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

پیش از این، دکتر امید، اعلام کرده بود که داوطلبان شرکت در رشته‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی از ۳۰ آبان ماه و به مدت یک هفته فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی برای سال جاری به مدت یک هفته ادامه دارد و داوطلبان برای ترم مهر امسال می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

امید در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از طریق واحدهای این مراکز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.